tom-ass Startet 29.April.2007 Link til dette innlegget Startet 29.April.2007 Turtelleren virker ikke i min "nye" båt med Volvo Penta MD11C, Noen som vet hva som er vanlig problem? Giveren eller klokka? Hvor kan eventuelt deler kjøpes? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Sail S Svart 29.April.2007 Link til dette innlegget Svart 29.April.2007 Jeg ville sjekket ledningene først. Deretter instrumentet. Har hat slike motorer i årevis tidligere og hver gang det var noe med instrumentene var det feil på ledninger. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 29.April.2007 Link til dette innlegget Svart 29.April.2007 sjekk også reimen... Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 3.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2007 Denne turtelleren blir ikke styrt av reima... Har sjekka kabler, men ingenting skjer! Kan jeg måle med multimeter på noe for å sjekke om fører/manometer er OK? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Costanix Svart 31.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 tom-ass skrev On 29.4.2007 at 21.34: Turtelleren virker ikke i min "nye" båt med Volvo Penta MD11C, Noen som vet hva som er vanlig problem? Giveren eller klokka? Hvor kan eventuelt deler kjøpes? Fikk du ordnet turtelleren ? Jeg har samme problem. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 1.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2020 Nei, dessverre, og båten er nå solgt. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.