Diplom-is Startet 30.April.2007 Link til dette innlegget Startet 30.April.2007 Har behandlet innvendig teak i båten med BIVOKS fra Seajet. Etter jeg begynte med det, har det kommet kommet lett mugg over flatene i båten i løpet av vinteren. ( Det er ikke antydning til mugg andre steder som puter kalesje osv) Jeg ønsker nå å bytte tilbake til teak olje som var brukt fra før. Hvordan skal jeg fjerne bivoksen for og få Teak oljen til å trekke inn eller er ikke dette nødvendig. Jeg takker for alle svar Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 1.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2007 Briuk rødsprit til å fjerne voksen. Kan sikkert også være lurt å dra over med litt sandpapir og mere rødsprit før du oljer på nytt. Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.