Reinell Startet 1.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2007 Veit jeg har sett det et sted, men finner det ikke igjen... Det er et skjema over volvo penta propeller, der man ser forskjellen på fart mellom de forskjellige propellene hvis du har så og så tung båt og noe greier... Noen som veit hva jeg mener og har sett det noe sted??? hvor? Sitér dette innlegget ADVARSEL: Innlegg kan inneholde humor, sarkasme og ironi. De som finner skrivefeil, kan beholde dem. Link to post
dieseldyret Svart 1.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2007 Du kan Jo prøve her. http://www.volvo.com/volvopenta/norway/no-...ure/propellers/ Sitér dette innlegget Link to post
Reinell Svart 1.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2007 der var`n der! den jeg har sett en gang før. har leita meg grønn.... men takk ja Sitér dette innlegget ADVARSEL: Innlegg kan inneholde humor, sarkasme og ironi. De som finner skrivefeil, kan beholde dem. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.