Elmer Startet 2.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2007 Hei! Jeg har nå kommet til en utvendig kosmetisk del av vårpussen. Skuta går snart på vannet, så enten må oppshining av dette gjøres fra jolla eller så må jeg vente til høsten. Det jeg lurer på, er følgende: Finnes det et vidundermiddel for å få koøyer og skroggjennomføringer blanke? Mine er både matte og til dels irret. Jeg har prøvd med Autosol, uten at jeg synes det ga noe særlig effekt. Håper noen har tips om dette. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 2.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2007 HNO3, salpetersyre fjerner irr. Overflaten må poleres etterpå. Farlig stoff som gasser. Jeg vet ikke hvor man kan få fatt i det, men et eller annet firma som driver med industrikjemikalier har det sikkert. Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 2.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2007 Takk for svaret. Jeg hadde håpet at det fantes et litt mer harmløst produkt. Det er sikkert mange der ute som har prøvd forskjellige ting på rekker, koøyer, skroggjennomføringer og alt annet blankt? Sitér dette innlegget Link to post
Eirik_M Svart 2.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2007 Autosol Chrome shine eller noe slikt, poleringsstoff på tube, fåes på clas ohlson og her hos oss har di det på statoil og. Det fungerer iallefall godt på div. rustfritt/syrefast, messing, fenderlist osv. Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 18.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2007 Hva gjør dere for at messingen skal holde seg blank, uten å måtte pusse for hver tur? Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.