sharko Startet 2.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2007 Hei, noen tips for å unngå knirkelyder fra løse dørkplater? -Platene må ligge løst (ned til motor/skott mv) og kan ikke skrus fast. Er armert tape et alternativ? Andre forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 2.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2007 Kan du bruke en tynn gummilist med tape på ene siden? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 2.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2007 Det kan hjelpe å høvle litt av kantene slik at der blir en liten klaring mellom platene. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Arnstein Svart 2.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2007 Smør med stearinlys. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
BjornLie Svart 2.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2007 Har selv brukt gummilister med klister/tape på den ene siden med stort hell. Vh BL Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
hifo Svart 3.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2007 bruk en tynn list isåfall. ellers blir det bevegelse i hver plate når de blir trykt på.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Framtia Svart 3.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2007 ofte knirker platene fordi de krummes når en trår på dem, hvis det er tilfelle hos deg vil du ha effekt av å avstive dem på undersiden. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
JRK Svart 3.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2007 Hei, Har god erfaring med Arnsteins forslag med stearinlys. Hos meg oppsto gnissingen mellom platene og alle kantene ble smurt med telys. Som man smører en ski. Det drysser litt mens man holder på, så det kan være greit med noe underlag, eventuelt at man gjør det ute. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 17.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2013 (redigert) Har selv brukt gummilister med klister/tape på den ene siden med stort hell. Vh BL Bruker denne gamle tråden til å spørre om noe kjenner til en nettbutikk som har slike gummilister til å ha under dørkplatene. 2-3 cm brede, med lim på ene siden. Redigert 17.Juni.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 17.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2013 Maritim har jeg kjøpt hos tidligere Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Worry II Svart 17.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2013 Maritim har jeg kjøpt hos tidligere Takker ! Fant det der: http://www.maritim.no/interior-eksterior/byggematerialer/listverk/tetningslist-pvc-gra-20mmx25m Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.