Kosmix Startet 4.Mai.2007 Del på Facebook Startet 4.Mai.2007 Ble fortalt i dag at det er båtmesse i Tønsberg denne helgen. Noen som skal dit? Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Gerhard Svart 4.Mai.2007 Del på Facebook Svart 4.Mai.2007 Ja, jeg planlegger å dra i morgen. Se forøvrig: www.baatmesse.no Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Bamse 815 Svart 4.Mai.2007 Del på Facebook Svart 4.Mai.2007 Må en tur innom på lørdag. Garda Sitér dette innlegget Bamse 815 Link to post
Windy37GM Svart 4.Mai.2007 Del på Facebook Svart 4.Mai.2007 Vi skal imorgen og se på båter vi ikke har råd til :-) Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Windy37GM Svart 5.Mai.2007 Del på Facebook Svart 5.Mai.2007 (redigert) På messa er det 3 gutter som selger badet "Båtens verden" (www.batensverden.com). Hyggelig med ungdom som faktisk gjør noe istedenfor bare å kreve, så jeg henstiller alle besøkende som er fra baatplassen.no om å tegne abbo (115,-/år). Joda310 som sved av mange virtuelle millioner på båter/stæsj på messsa Redigert 5.Mai.2007 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Enjoy Svart 5.Mai.2007 Del på Facebook Svart 5.Mai.2007 Hutte meg tu, det ble en kald opplevelse Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.