Hasla 26 Startet 6.Mai.2007 Del på Facebook Startet 6.Mai.2007 Hei er det noen som har noen link til forhandler som selger plattform i Strømstad område?skal ha til snekke.Her så må jeg ut med ca 7000 kroner for todelt syntes ikke dette er så billig.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Hulda Svart 6.Mai.2007 Del på Facebook Svart 6.Mai.2007 Axelsson Marin, rett syd for fergeleiet. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 6.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2007 Takk for svar for kjøre en tur og titte mvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
tom-ass Svart 6.Mai.2007 Del på Facebook Svart 6.Mai.2007 Er dette billigere i sverige da? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Hasla 26 Svart 6.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2007 Jeg gikk inn på siden deres var ikke noe billigere,men ble en tusen lapp nesten når en tar med kursen da.Men skal titte litt runt og se,har tenkt og sette ut båten om en ukes tid men har gjerne lyst på plattform,litt enklere da med dreggkasse osv.Og så har jeg kort veg til Sverige ca 15 min til Svine sund da men tar også turen til Strømstad innimellom.mvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.