EazyChips Startet 6.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2007 Har fått vann i motoroljen da båten skulle truttne i krana? hva gjør jeg? Er det noe annet å gjøre en å prøve å suge opp allt,fylle litt olje og suge dette opp også? Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 6.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2007 Tapp ned, fyll på ny olje, start den. Tapp ned og gjør det samme en gang til. Før du fyller på en siste gang bytter du oljefilteret. Sitér dette innlegget Link to post
EazyChips Svart 6.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2007 Hvor får jeg kjøpt oljefilter til den gamle motoren? biltema eller må jeg kontakte marna.no? Sitér dette innlegget Link to post
arntans Svart 6.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2007 Er det en eldre Marna bensinmotor uten trykksmøring har den neppe oljefilter.. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 6.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2007 Hvordan har det komt sjøvann i olja?? Sitér dette innlegget Link to post
EazyChips Svart 6.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2007 har kommet inn ved peilepinnen som ligger lavt. Er en veldig gammel Marna så tror nok ikke det er noe filter,så hva gjør jeg da?? Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 6.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2007 Hvis du ikke har oljefilter må du bare gjøre som jeg beskrev og ikke tenke på filteret. Tapp ned, fyll på ny olje og kjør maskinen. Dette gjentar du helt til du tapper av klar og fin olje. Olje får du billig på felleskjøpet eller biltema uten at dette koster deg all verden. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Har du fått på ny olje nå eller ? Sitér dette innlegget Link to post
EazyChips Svart 8.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Ja,har bytter et par ganger,men tror jeg skal gjøre det et par ganger til for å være sikker Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Regner selvfølgelig med at du har startet opp og kjørt noen minutter på tomgang mellom skiftene. Sitér dette innlegget Link to post
EazyChips Svart 8.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 yepp,det har jeg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.