erwin-abel Startet 6.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2007 Sist høst kjøpte jeg en Karnic 210 Buewater med en 200 V-MAX. Virket fin og grei og gjorde ca 40 knop. Inne i båten lå en litt "skarpere, grovere" propell. som jeg monterte når jeg satte ut båten i år. Artig å se om den gjorde mere fart tenkte jeg, men ei. Det virker som om at båten er noe fremtung. Jeg prøver å trimme motoren, men nesa vil liksom ikke opp, og motoren bare kaster vann. Det er jo en walk around båt med mye vekt fremme. Noen som har noe erfaring med Krarnic? Er ellers veldig fornøyd med båten. God å kjøre i vanlig fart. Sitér dette innlegget Link to post
erwin-abel Svart 9.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2007 Sitér dette innlegget Link to post
Puma 420 Svart 9.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2007 Hva menes med "skarpere grovere" da, mon tro? Kan det være en overflatepropell? Sitér dette innlegget Link to post
erwin-abel Svart 9.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2007 Beklager. Jeg mener større stigning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.