Pee49 Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Kjenner noen av dere til et nettbasert kurs i bruk av vhf. Jeg leste til båtførerprøvne på nettet. For meg fungerer det udmerket. jeg kan ta kurset i ledige stunder. Sitér dette innlegget CBK 538 LE5871-EINARSEN Link to post
Yankee Svart 8.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Noen som har ssvar på mitt spørsmål om det går an å få registrert min amerikanske vhf fra 1999? Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Nei! Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Egentlig synes jeg det er tull at man skal måtte betale 400 kroner for et pensumhefte i 2007. Det burde vært mulig å lagt ut dette på nettet, slik at alle som ønsket det kunne lest seg til kunnskapen. det ligger ett SRC-hefte her på 51 sider. visserligen ett finskt ett, men det er skrivet på svensk....kan man det (i tillämpliga deler) bör man klara av provet..... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Nemo Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Hei Gunga Din. Dette heftet var flott. Ser at det kan være nyttig å repetere no av dette, og det gikk bra med svensk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.