Pjolter Startet 6.Mai.2007 Del på Facebook Startet 6.Mai.2007 Hei folkens.. Planlegging må visst til sier admirillen. Er det noen som har oversikt over båtdagene rundt om i Trøndelag distriktene? ( Nord-Sør til Ålesund) Som feks. Råkvågdagene, Lysesunddagene osv... Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Brigg Svart 7.Mai.2007 Del på Facebook Svart 7.Mai.2007 Jeg syntes jeg så et bilag til Adressa i forrige uke som hadde oversikten over det meste av sommeraktivitetene i Trøndelag. Prøv å få fatt i et eks av denne. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Pjolter Svart 7.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2007 Jeg syntes jeg så et bilag til Adressa i forrige uke som hadde oversikten over det meste av sommeraktivitetene i Trøndelag. Prøv å få fatt i et eks av denne. Brigg Har den.. men den var heller mangelfull.. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
MT. Svart 8.Mai.2007 Del på Facebook Svart 8.Mai.2007 Har også dette vedlegget, men den prioriterer Innherred med Treffet på Kjerknesvågen, samt Skjelvågdagan helga etterpå. Tradisjonelt bruker Råttstokk-festivalen på Frosta å være helga deretter igjen, om jeg ikke husker feil. Om du finner ut noen datoer for Lysøysund, Råkvåg osv, må du gjerne poste her. Det er garantert fler enn meg som er interessert. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
kjistein Svart 8.Mai.2007 Del på Facebook Svart 8.Mai.2007 Seglbåtregatta på Uthaug 30 juni Åge Aleksandersen spiller i Råkvåg fredag 6 juli og på Knarrlagsund lørdag 7 juli. Feskleikdagan i Vallersund 13 - 15 juli. Haltendagan 15 juli Kystkulturdagene i Lysøysund 10-12 august. Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 8.Mai.2007 Del på Facebook Svart 8.Mai.2007 Den er grei, blir nok en tur til Råkvåg for å høre på Åge. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
kjistein Svart 11.Juni.2007 Del på Facebook Svart 11.Juni.2007 Rettelse .: Haltendagan er 21 juli Sitér dette innlegget Link to post
lillefot Svart 11.Juni.2007 Del på Facebook Svart 11.Juni.2007 råkvågdagene er den siste helga på juli,for der er jeg ifra. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 11.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2007 da kommer vi Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Roy Svart 12.Juni.2007 Del på Facebook Svart 12.Juni.2007 Suladagene 29 juni - 1 juli må oppleves! Info her:Visit My Website Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.