jensemann2 Startet 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2007 Jeg har lyst på ankerwinch på min Oksø 32. Har 50 meter kjetting og et bruce-anker (tipper 15 kg). Hvor mange watt må winchen være på? HAr noen en link til billig og grei winch? Trenger ikke være automatisk men helst frifall. B Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Sjekk på Quick winsjer hos Seatronic. Du trenger nok en 1000 watts. Seatronic Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Kjelli Svart 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Du trenger nok en 1000 watts. Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Kan jo være at ex-artilleristen har noe brukbart på lager også 1000Watt holder i massevis hos deg Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 8.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 hei ex-artillerist:) Står til? Jeg får meg kanskje jobb på kyatvakta igjen nå til sommeren. Som navigatør;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.