Jump to content

Hva er galt med dette bildet?

Kare_L

Recommended Posts

La også merke til det er en enkelmotor-installasjon på et 30 fots planende skrog.  Stakkars motor.

Trodde først at det ene drevet manglet, men forstørret opp og gjorde bildet litt lysere. Den er faktisk med kun en installasjon!

Men om bilen er i minste laget, har den "feite" dekk!

Bilde   Bilde

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Er vel ikke helt samma kravene til tilhenger-trekkerens størrelse "over-there".

Har sett noen semi tilhengere for pick-up, som HELDIGVIS ikke blir godkjent her.

Tilhengerfester for tilhengere på 3-4 tonn som er festet med 4 stk 8mm bolter rett i plan-plata er noe vi sikkert greier oss uten.

Rart egentlig, at sånt kan bli godkjent, ikke minst av Ford, GM m.fl  i "sue their ass for their irresponsabillity" ens hjemland.

Suzuki

No boat needed..

...Hvis du går hit http://www.baylinerownersclub.org/albums/s...truck.sized.jpg og se hva Websiden heter så ser du hva som er "feil".

Søren og! Første innskytelse var enkeltinstallasjon. Så tenkte jeg at det var sikkert ikke så innlysende. Neste innskytelse var at kalesjen ser langtfra ut til å høre hjemme. Men, så slo det meg: Han er på vei til Bjørn for å sjøsette fra Son! - Det er feilen! :cheers:

Søren og! Første innskytelse var enkeltinstallasjon. Så tenkte jeg at det var sikkert ikke så innlysende. Neste innskytelse var at kalesjen ser langtfra ut til å høre hjemme. Men, så slo det meg: Han er på vei til Bjørn for å sjøsette fra Son! - Det er feilen! :yesnod:

Hade Narvestad sett den parkeringen hade ikke den båten kommit i på hele säsongen... :lol: :lol:

S/Y Gunga Din

Han er på vei til Bjørn for å sjøsette fra Son! - Det er feilen! :lol:

I Son ville det bare bli kjeft å få med en slik parkering, på tvers av alle oppmerkinger. Tror ikke han tør å nærme seg den havna :lol:

Forøvrig har jeg akkurat avsluttet et rakørretlag med mye godt tilbehør :lol: (og med noe små glass i tillegg) hjemme sammen med noen kamerater.  Har vervet 3 medlemmer til Kystpatruljen, og snakket varmt om 'baatplassen'. En særdeles hyggelig start på helgen  :lol::yesnod:.  En ble litt bleik om nebbet, men ikke noe  :puke:

Hei!

Etter 6 timers diskussjon på høyt nivå, her på berget, og en del ratting, rygging og gassing, "over there" har hun endelig klart å få leina opp ekvipasjen med oppmerkinga på parkeringsplassen!  :yesnod:

Som vi ser, er solen i ferd med å gå ned, så det har tatt sin tid! :lol:

Bilde Forresten, den stolte sjåføren heter "Carla"!

......................her kommer en noe letter oppgave: Hva er galt med dette bilde? (Bayliner det også)

Bilde

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Siden det var så god respons på disse innleggene, og mange ser ut til å more seg festlig (på bekostning av andre?  :nono: fy, fy!) - så prøver vi en til!

Det er ikke min mening å lansere en mobbekampanje mot Bayliner-eiere  :yesnod: , langt der i fra - det bare faller seg slik :lol: fordi det på denne "saiten" i "Uniten" finnes en god del maritime lekkerbiskener, sett fra en båtmanns syn.

Bilde

Trening på amerikansk? Olympisk klasse i en-manns padling med cox!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Siden det var så god respons på disse innleggene, og mange ser ut til å more seg festlig (på bekostning av andre?  :nono: fy, fy!) - så prøver vi en til!

Det er ikke min mening å lansere en mobbekampanje mot Bayliner-eiere  :smiley: , langt der i fra - det bare faller seg slik :crazy: fordi det på denne "saiten" i "Uniten" finnes en god del maritime lekkerbiskener, sett fra en båtmanns syn.

Bilde

Trening på amerikansk? Olympisk klasse i en-manns padling med cox!

Ser ikke noe bilde jeg???

Jeg er da ikke såå bedugget, vel?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...