Sjaluppen Startet 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2007 Heisann Jeg har en Mercruiser 135 HK på en Bayliner 1850 hvor drevet er tatt av. Det som gjenstår er å bytte belgen for så å sette alt sammen igjen. Noen som har erfaring med et båtverksted som gjør dette? Jeg er opptatt av god service, kvalitet og at det ikke skal overstige markedspris. Nok av folk som vil dra mer enn så mye penger som mulig ut av oss båteiere om dagen Om du har noen å anbefale hører jeg gjerne fra deg Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Hvor i landet? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Sjaluppen Svart 7.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Ingen dum ide og ta med det. I Oslo-område. Har henger og er litt flyttbar om man må litt utenfor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.