Nemi! Startet 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2007 Hei hei Hvordan får jeg tilgang til Rosa Forum. Lest at det skal være så mange gode mat oppskifter der. hilsen Fru Geir ST Sitér dette innlegget Link to post
Nemi! Svart 7.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Har vist sovet i timen Ser at det et emne om Rosa sider. Jeg gjør som de oppfordrer der og sender en IM. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Å, trodde hva som foregikk der var en dypt bevart hemmelighet.. Jeg vet iallfall ikke hva de driver med.. Alle som skal ha adgang må kontakte meg eller en av de andre i Teknisk. Er det slik å forstå at du ønsker tilgang via samme konto som Kapteinen? Sitér dette innlegget Link to post
Nemi! Svart 7.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Nei, jeg trenger ikke å ha samme konto som Kapteinen. Ønsker båtplassen.no at jeg oppretter en egen konto så har jeg ingenting imot det. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Nei, det bestemmer dere helt selv, det er mange som har felles konto. Sitér dette innlegget Link to post
Nemi! Svart 8.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Ja, ja. da ønsker vi også dette........da det er jeg som er aktiv av oss to på forumet enn så lenge....... han venter til båten som vi henter den 15 mai er kommet vel i havn Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Da skal det være i orden. Sitér dette innlegget Link to post
Nemi! Svart 8.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Tusen takk. har vært og logget meg på så alt fungerer!!! Tusen takk. Sitér dette innlegget Link to post
Batilla Svart 20.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2008 Jeg er her! Og har ikke peiling på motorer og tekniske ting! Dette med rosa forum hadde jeg ikke fått med meg. May-Brith Sitér dette innlegget Link to post
greiegry Svart 21.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2008 Hei! Jeg vil også bli rosa!!!! Kan rette vedkomne gi meg tilgang? gry Sitér dette innlegget Link to post
Tonje_ Svart 21.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2008 Å, trodde hva som foregikk der var en dypt bevart hemmelighet.. Jeg vet iallfall ikke hva de driver med.. Alle som skal ha adgang må kontakte meg eller en av de andre i Teknisk. Er det slik å forstå at du ønsker tilgang via samme konto som Kapteinen? Hei, ønsker tilgang til rosa sider Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 22.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2008 (redigert) Det pleier vist å løse seg ved å sende en PM til Ingar. Siden det går rykter om at han har en liten vinterferie så kan dere også prøve men en Privat Melding til trikola Redigert 22.Februar.2008 av lippert (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.