Elmer Startet 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2007 Hei Vet noen om hvor man får kjøpt enn god oljesuger. Har en motor med oljekapasitet på 10 liter som jeg skal skifte olje på, og ønsker naturligvis å få opp mest mulig. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=29711 mvh Bjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Kjell E Svart 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Gå til Maritim og søk på Pela - så får du opp noen gode, de selges nok også av andre enn bare Maritim. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Elmer Svart 7.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Takk skal dere ha. Vakuumsugeren fra maritim så kjempekjekk ut!! prøver den Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 7.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Forresten, er det lett å få opp så og si all olja? har hørt at noen fester en slange på utsiden av peilepinnehullet og pumper opp olja på den måten. Er det noen som vet hvordan det fungerer i forhold til en slik vakuumsuger? Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Jeg har brukt en slik Pela vakumsuger noen år nå og er kjempefornøyd! : Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Janoho Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Husk bare å kjøre motoren skikkelig varm, ellers er olje så tjukk at den ikke vil opp gjennom det tynne røret. Har også brukt en slik noen sesonger og den er veldig praktisk i bruk også blir det ingenting søl. Jon Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 8.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Takk for gode tips og erfaringer. Utrolig kjekt med dette forumet. En kan spørre om alt mulig og alltid er det hjelpsomme nautomane der ute som trer støttende til! Etter at jeg gikk inn som medlem her, er det ikke få timer som har blitt brukt her. Sitér dette innlegget Link to post
870 Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Biltema selger også vakuumsuger, har en selv som fungerer meget bra. Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Kan jo nevne at jeg med biltema sin vakumsuger også "støvsugde" bunnen av dieseltankene for å fjerne bunnfall og ulumskheter. Ypperlig til det formålet også. Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Yankee Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Jeg bruker den elektriske sugeren til biltema. Billig men bråker noe fryktelig og bruker litt lang tid. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 9.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2007 Veldig fornøyd med en 7,3 liter sugepumpe fra biltema. Maritim har en modell som ligner (Pela) til høyere pris. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.