Lars H. Startet 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2007 Hei. Min bror i hjemme i Stavanger får i løpet av et par uker sin første båt, en ASKELADDEN 445 Hunter som han skal ha ved sin hytte ved Egersund. Og han trenger sjøkart for området. Er det noen som har forslag til båtsportforetninger eller bokhandlere i Stavanger-områder der han kan gå inn å kikke på kartene selv? Han ønsker seg selvfølgelig lokalt kart over Egersund/Eigerøy, men det finnes vel ikke, så han skal få en oversikt av meg hvilke båtsportkart osv. han kan bruke fra meg pluss link til Nautisk Forlag. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Storø Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Bokhandler Berge i Prostebakken har sjøkartene for det aktuelle området og mere til Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 (redigert) Hei. Kjøpte sjøsportkart hos West system i Oslo ifjor. Koster bare under 300 kr pr stk.Vanlig pris ca 450 kr båtbutikk. Forhandler West sysrtem i stavanger selger kart? http://www.westsystem.no/index.php?sideNavn=Forside At-le Redigert 8.Mai.2007 av At-le (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 (redigert) Mener Jama marina også har sjøkart. Tror også det er mulig å handle direkte hos sjøkartverket. Redigert 8.Mai.2007 av Blue_Dragon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 (redigert) Hei. Min bror i hjemme i Stavanger får i løpet av et par uker sin første båt, en ASKELADDEN 445 Hunter som han skal ha ved sin hytte ved Egersund. Og han trenger sjøkart for området. Er det noen som har forslag til båtsportforetninger eller bokhandlere i Stavanger-områder der han kan gå inn å kikke på kartene selv? Han ønsker seg selvfølgelig lokalt kart over Egersund/Eigerøy, men det finnes vel ikke, så han skal få en oversikt av meg hvilke båtsportkart osv. han kan bruke fra meg pluss link til Nautisk Forlag. Lars H. Han kan kjøpe alt det han vil i Egersund, Bokhandel mitt på torvet. Lokalt kart finnes selvfølgelig over denne vakkre plass. Redigert 8.Mai.2007 av careka (see edit history) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Poseidon Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Hei.... Han ønsker seg selvfølgelig lokalt kart over Egersund/Eigerøy, men det finnes vel ikke, så han skal få en oversikt av meg hvilke båtsportkart osv. han kan bruke fra meg pluss link til Nautisk Forlag.Lars H. Det finnes et meget bra havnekart for Egersund, nr 467. Skal han litt lengre ut er det nr 13 som gjelder. Nordover blir det deretter nr 14, og sørover nr 12. Båtsportkart frarådes . . . . .... Tror også det er mulig å handle direkte hos sjøkartverket. Den muligheten ble visstnok stengt for noen år siden. Nå er det kun autoriserte forhandlere (som f.eks Baatskolen POSEIDON) som kan handle direkte . . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.