Emilie Startet 8.Mai.2007 Del på Facebook Startet 8.Mai.2007 Har en eldre 12 fots WithJolle og lurer litt på om noen her vet om jeg skal bruke motor med kort eller lang stamme? Kan jo sjekke det ut når jeg får båten på vandet, men holder på å stoffe båten og må vente litt med å teste. Fikk tilbud om å kjøpe motor nå og skulle gjerne ha gitt tilbakemelding. Noen som klarer å hjelpe meg her. :) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 8.Mai.2007 Del på Facebook Svart 8.Mai.2007 Kort stamme på denne. Alle With båter under 16 fot har kort stamme. (Med forbehold om at dette har endret seg i den nye generasjonen) Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 8.Mai.2007 Del på Facebook Svart 8.Mai.2007 Hei, er nesten 100 % sikker på at du må ha kort stamme på denne. Hadde tilsvarende 12" With for en del år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 8.Mai.2007 Del på Facebook Svart 8.Mai.2007 Jepp, kort stamme. Hadde en slik båt i mange år med 28HK Mariner. Meget stødig og god båt. Sitér dette innlegget Link to post
Emilie Svart 8.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2007 Ok - Takker allesammen for kjempe hurtig svar! Var ellers dumt for fikk et bra tilbud på en Yamaha 9,9, men desverre med lang stamme! Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 8.Mai.2007 Del på Facebook Svart 8.Mai.2007 Hei det er jo mulig å heve akterfeste ditt slik at du kan bruke en motor med lang stamme det er ikke så mye som skal til. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 8.Mai.2007 Del på Facebook Svart 8.Mai.2007 Kort stamme på denne. Alle With båter under 16 fot har kort stamme. (Med forbehold om at dette har endret seg i den nye generasjonen) Hei Ingar, den nye With generasjonen benytter nå lang stamme. Gjelder ihvertfall på min With 442. Båtene blir produsert i LITAUEN. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 8.Mai.2007 Del på Facebook Svart 8.Mai.2007 Akkurat. De har hevet rekke og dørk for å gjøre dem ordentlig selvlensende og da fulgte vel akterspeilet med. Ellers så er det rart å se hvordan disse jollene, som tidligere var bestselgere, nærmest har forsvunnet siden jeep'ene inntok skjærgården. Den nye generasjonen er ett langt steg fremover såsant produksjonen i Litauen holder mål. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.