Smiley Startet 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2007 Er det noen som kjenner til en god og rimelig sveiser i nærheten av Drammen. Eventuelt et sveiseverksted som kan anbefales? Trenger å få modifisert en brakett til outbord-motor, og tror ikke jeg tør å begi meg ut på jobben selv med hobby-apparat og begrenset erfaring. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Avmønstret4 Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Prøv Pedersen smie og sveiseverksted på Syretårnet. MEN VENT TIL JEG HAR VÆRT DER Å FÅTT SVEISET FERDIG EKSOSGJENNOMFØRINGEN MIN Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 8.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Og når blir det da...? ;-) Gikk tur med hunden forbi skuta di i går forresten. Vakkert! Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.