mikkel Startet 10.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2007 Hei - forsøker å finne noen til å løfte båten på land i Stavanger, så langt uten alt for mye hell. Noen som har gode erfaringer med slikt, evnt. et navn og/eller tlf.nummer å komme med? (for ordens skyld, det dreier seg om en 30 fot seilbåt, ca 3000kg, etter hva jeg har forstått ingen problemer for en stor kranbil) Mvh. Mikkel Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 10.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2007 Brukte Kenneth Egeland selv i påsken. Suveren service og skikkelig utstyr_ Webadresse: http://www.kenneth-egeland.no/, telefon: 917 80 850 Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 10.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2007 Egentlig kanskje kult å heise båt Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 10.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2007 ...., ca 3000kg, etter hva jeg har forstått ingen problemer .....Mvh. Mikkel Vekten vil ikke være noe problem i seg selv. Spørsmålet er hvor langt ut fra bilen det må løftes. Det er det berømmelige "momentet", altså "kraft x arm" som betyr noe. Forresten så har familien Lyse, (far og tre sønner, tror jeg.....) spesialisert seg på store kranbiler, og de er rene trollmenn når det kommer til vanskelige løfteoppdrag. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Hydrox Svart 11.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2007 Enkleste er faktisk å kjøre en tur, når du ser en lastebil som passer til jobben stopper du og snakker med sjåføren. Hør om han kan ta båten din etter arbeidstid. De fleste har lov til å bruke bilen etter arbeidstid... Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 11.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2007 http://www.lysetransport.no/ Sitér dette innlegget Link to post
mikkel Svart 11.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2007 Takk for svar - nå har jeg i alle fall litt å jobbe ut ifra :) God helg! Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 11.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2007 Bare det ikke går som med denneVisit My Website Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 11.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2007 Ikke hvis en bruker Sviland Transport, han har aldri mistet en båt på 20 år. Telefon 915 47 840 Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 11.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2007 Bare det ikke går som med denneVisit My Website Noe så grusomt!!! :nono: :nono: Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sabeltann Svart 11.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2007 Jeg har alltid brukt rosland fra ålgård. har mobil nr om du vil ha det. Rimelig, kan jobben sin, har bil og utstyr som er tilrette lagd for båt transport. integrert krybbe i planet.. Ellers enig med godeste Poseidon om at lyse gutta er toppers! Sitér dette innlegget Link to post
mikkel Svart 11.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2007 Tja, antar jeg hadde gudene med meg i dag - ringte i formiddag og båten står nå på land! Tror ikke det er daglig kost her i distriktet for tiden - de fleste jeg kontaktet snakket om 1-2 ukers ventetid. Men - avogtil er det vel lov å ha flaks :D Og vinneren ble....... LyseTransport ;) Ellers takk for gode forslag! Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 12.September.2007 Link til dette innlegget Svart 12.September.2007 Noen som kjenner til biler i fra Østlandet som skal vestover mot Stavanger i neste uke? Sitér dette innlegget Link to post
Sproc Svart 12.September.2007 Link til dette innlegget Svart 12.September.2007 ...og hvis noen trenger transport av sitt lille duoprop-drev, er det jo tydeligvis bare å ringe Lyse da også Bildene er hentet herfra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.