Jump to content

Anbefaling av kranbil i Stavanger

mikkel

Recommended Posts

Hei -

forsøker å finne noen til å løfte båten på land i Stavanger, så langt uten alt for mye hell. Noen som har gode erfaringer med slikt, evnt. et navn og/eller tlf.nummer å komme med? :confused:

(for ordens skyld, det dreier seg om en 30 fot seilbåt, ca 3000kg, etter hva jeg har forstått ingen problemer for en stor kranbil)

Mvh.

Mikkel

...., ca 3000kg, etter hva jeg har forstått ingen problemer .....

Mvh.

Mikkel

Vekten vil ikke være noe problem i seg selv. Spørsmålet er hvor langt ut fra bilen det må løftes. Det er det berømmelige "momentet", altså "kraft x arm" som betyr noe.

Forresten så har familien Lyse, (far og tre sønner, tror jeg.....) spesialisert seg på store kranbiler, og de er rene trollmenn når det kommer til vanskelige løfteoppdrag.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Tja, antar jeg hadde gudene med meg i dag - ringte i formiddag og båten står nå på land! Tror ikke det er daglig kost her i distriktet for tiden - de fleste jeg kontaktet snakket om 1-2 ukers ventetid. Men - avogtil er det vel lov å ha flaks :D

Og vinneren ble....... LyseTransport ;)

Ellers takk for gode forslag! :yesnod:

• 4 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...