Kenneth Startet 7.Desember.2003 Link til dette innlegget Startet 7.Desember.2003 Etter en sesong i sjøen har det dannet seg et matt grått belegg på stålpropellen min. Har testet diverse for å få det bort, bla rødsprit og autosol, men ingen av de hjalp noe særlig. Det eneste som gir effekt er å skrape med neglene, men det blir jo ALT for mye jobb! Noen som har vært bort i dette? Sitér dette innlegget Link to post
Campion 160 allante 115v4 Svart 7.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2003 Kjøp noe som heter deepclean... det fungerer kjempe bra!! Sitér dette innlegget Link to post
Solo Svart 7.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2003 :crazy:Jeg brukte stålull på mine propeller da jeg hadde den oppe på land for klargjøring til vintersesongen..............blanke som bare det!! P.S anodene ble skiftet også,de var så vidt synlig etter 1/2 år på vannet.!(Volvo's ) Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 7.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2003 Vet ikke hvorfor du får belegget, men du fjerner det med vanlig Svint husholdningsstålull. (grov). Så pusser du over med stålull type 000. Nå kan du anse deg ferdig, eller du kan bruke metallpuss og polere opp så du kan speile deg i propellbladene. Det kjekke med stålpropeller er at de tåler det meste. Lotus Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.