Titti72 Startet 11.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2007 Har dette varmeapparatet i vår Nimbus 3003 1987 modell. Vet noen om hvor vi kan få tak i reservedeler, evnt. overhalt denne? Sitér dette innlegget Link to post
Cirkeline Svart 11.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2007 Deler får du hos I.M.S i Sandefjord tlf:33466939 Cirkeline Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 12.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2007 Termomarin var importør av ardic varmere. Gå inn på siden http://termomarin.no Se på Service/verksteder og se om det er noen i nærheten av der du bor. eller ring Termomarin og hør om du kan få handlet deler direkte fra dem. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
sjøman Svart 11.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2009 Jeg har masse støy fra friskluftsinntaket til min Ardic 041-D.(Svensk Flygmotor typen) Lurer på om det finnes lyddemper til å sette på friskluftsinntaket?? Jeg har googlet litt men finner ikke lyddemper for dette.Finnes kun for varmluftssiden.Noen som vet om jeg kan bruke lyddemper for varmluft på kaldluft.Dette ble kanskje dumt,men hvis man ikke spør får man ikke svar................. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.