MagneO Startet 15.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2007 Hallo! Jaeg har en gammel KB 22. Er denne båten identisk med Carat 22? Og er i så tilfelle Carat 22 fremdeles i produksjon? Jeg trenger litt deler og hvis den er identisk kunne jeg jo kjøpe fra Carat? Noen som kjenner til hvor disse er produsert? Mvh Sitér dette innlegget Link to post
Cirkeline Svart 15.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2007 Jeg er en ihuga "Carater". De som produserte Carat 22 gikk konkurs for noen år siden. Formene var ikke firmaets eiendom så de ble tilbakeført til eier. Hvis jeg ikke er helt bortreist så kan du prøve å kontakte Solux i Arendal for å vite noen mere om dette, hvem som har eier-interesser i formene nå evt. om formene kan stå hos Solux. Formene tilhørte Carat Boats AS i KrSand, hvor Svein Guldbrandsen driftet denne bedriften. Han døde desverre for noen år siden. Cirkeline Sitér dette innlegget Link to post
MagneO Svart 16.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2007 Takk skal du ha, skal sjekke opp idet! MagneO Sitér dette innlegget Link to post
Peders Svart 14.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2008 Lurte bare på om du fant ut noe meir om dette her eg? Har forsket litt på dette sjølv. Sitér dette innlegget Link to post
MagneO Svart 15.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2008 Hallo! Jeg beklager men jeg fulgte ikke opp dette tipset. Båten har vært lite brukt pga motor trøbbel, men jeg er fremdeles (litt) på jakt etter noen deler til rekker o.l. Mvh MagneO Sitér dette innlegget Link to post
Peders Svart 20.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2008 Formene til Carat 22 Fisk ligger i Austevoll på Selevåg Slipp eller noe lignende, eieren av formene heiter Arne Noreide tror eg det var. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.