Jump to content

Båtmesse Arendal - markedsføring av baatplassen.no

Øyvind Jørgensen

Recommended Posts

Hei,

Maritim skal lage en pakke med aktiviteter på standen, bl.a. gir vi plass til "ikke kommersielle" organisasjoner som kan markedsføre sine aktiviteter og selge medlemskap eller klubbeffekter. Det er helt gratis, og vi krever ikke noe annet i retur enn at det er hyggelige båtfolk som representerer sin klubb / forening. Dersom det er noen fra Arendalsområdet som har lyst til å være på messen et par dager ( eller flere ) på vegne av baatplassen.no så ta kontakt med meg i dag (oyvind@maritim.no) Vår hensikt med opplegget er å skape liv på standen vår, og bidra til at positive aktiviteter knyttet til båt og båtliv blir kjent. Sjekk evt. med Ingar&co at det er OK, så vi ikke tråkker over på noe vis.

Vennlig hilsen

oyvind@maritim.no

Hmmmmmmm, er det noen som har meldt seg frivillig montro :confused:

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Merkelige greier her får man servert en gylden mulighet til å være på messen hele dagen på et sølvfat og ingen interrese

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Vi begynner å få kontroll på messeaktivitetene, så det er ikke noe problem å utsette fristen for påmelding av baatplassen.no Dersom vi har en avtale innen søndag kveld, så kan jeg få baatplassen.no med i annonsebannerene. Dersom det blir kortere frist er deltakelse uansett ikke noe problem, men den blir ikke markedsført. Reiser bort i dag :flag_da: og kommer hjem på søndag, så da ser jeg hva status er på denne tråden. Ha en strålende søttenemai :flag:

Vennlig hilsen

oyvind@maritim

Skulle vel kanskje meldt meg frivillig, men det blir VHF kurs og eksamen den helgen.. Må prioritere i riktig rekkefølge..

MVH Ole B

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut

:yesnod::yesnod:

Ja samme her, synes igrunnen dette er litt merkelig at det ikke er noen som melder seg, er det noen som trenger litt dupeditter vil de jo ha god tid til å forhandle pris og.

Uansett veldig veldig prisverdig av maritim å komme med dette tilbudet, håper de gjentar det i en annen anledning selv om det ikke skulle melde seg noen denne gangen

Ser ikke helt den store "greia" med at en fra BP er der... Øyvind og flere andre på Maritim er jo på BP selv og kan fortelle hvis noen lurer. Det er ikke slik at BP tjener noen penger på dette, det er jo bare for å dele ut merker og selge noen vimpler... Men forslaget er veldig bra, missforstå meg rett, men verden står nok om det ikke blir 30 BP'ere som melder seg til dette. :smiley:

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Å markedsføre Baatplassen som forum er noe jeg gjør nesten hver eneste dag, når jeg kommer i prat med folk.

Det er jeg glad for å gjøre da forumet er utrolig bra.

Men jeg må si jeg stusser litt over at det nær sagt forventes av enkelte medlemmer at vi som bor i distriktet "må" stille opp på dette.

Jeg vil nemlig tro jeg taler for flere at tiden normalt ikke strekker til så mye at man i en helg kan "låse" seg til et visst antall timer utenom familien.

Jeg for min del arbeider såpass mye, at helgene må disponeres på annet vis enn å gå på messe.

Jeg må samtidig innrømme at messer ikke er helt min greie. Jeg vil nemlig tro jeg er bortimot den eneste her på forumet som faktisk aldri har vært på båtmesse.

Derfor Ingar , og andre. Jeg (og sikkert flere med meg) skulle mer enn gjerne gjøre dette, men tiden strekker rett og slett ikke til....

Utover det, er det flott tiltak fra Maritim!

Derfor Ingar , og andre.

Mulig at jeg har uttrykt meg uklart her, men det har abs. ikke vært meningen at folk fra distriktet skal ha noe som helst større grunn til å melde seg på enn andre.

Det er heller ikke meningen at man skal stå der hele dagen, men skal vi klare å organisere dette bør man nok ha en time å avse.

Jeg vil nemlig tro jeg er bortimot den eneste her på forumet som faktisk aldri har vært på båtmesse.

Vi er flere. Men jeg skulle gjerne ha vært på ei. Bor i gal ende.

Men jeg er flink å profilere baatplassen her langt nord. Vi bor jo i samme land selv om man av og til ikke skulle tro det. Skulle til å kjøpe vimpel og greier, men var for sen (utsolgt).

Jeg bor dessverre ikke nært nok til å kunne ta på meg jobben og hadde jeg bodd nært nok så hadde jeg ikke giddet å gjøre det alikevel ((stå gratis på en båtmesse og snakke med folk man ikke kjenner)) man er vel ute etter å verve nye medlemmer og ikke nødvendigvis treffe gamle medlemmer for de treffer man jo her på forumet alikevel , hva er egentlig vitsen med å profilere www.baatplassen.no , det er jo et nonprofit nettsted og det er jo medlemmer nok i massevis her allerede og det er jo jevnt tilsig med medlemmer uansett.

Redigert av Enzo (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...