Øyvind Jørgensen Startet 15.Mai.2007 Del på Facebook Startet 15.Mai.2007 Hei, Maritim skal lage en pakke med aktiviteter på standen, bl.a. gir vi plass til "ikke kommersielle" organisasjoner som kan markedsføre sine aktiviteter og selge medlemskap eller klubbeffekter. Det er helt gratis, og vi krever ikke noe annet i retur enn at det er hyggelige båtfolk som representerer sin klubb / forening. Dersom det er noen fra Arendalsområdet som har lyst til å være på messen et par dager ( eller flere ) på vegne av baatplassen.no så ta kontakt med meg i dag (oyvind@maritim.no) Vår hensikt med opplegget er å skape liv på standen vår, og bidra til at positive aktiviteter knyttet til båt og båtliv blir kjent. Sjekk evt. med Ingar&co at det er OK, så vi ikke tråkker over på noe vis. Vennlig hilsen oyvind@maritim.no Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 15.Mai.2007 Del på Facebook Svart 15.Mai.2007 Vi setter stor pris på dette tilbudet fra Maritim! Hvis noen kunne tenke seg å hjelpe til så ta kontakt med meg. Oppgi dag og ca tidsrom for når man har anledning til å delta. Det vil bestå i å dele ut klistremerker og fortelle litt om BP til de besøkende som er intr. Arendal Båtmesse er fra fredag 25 til mandag 28. mai, hjemmeside her. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 16.Mai.2007 Del på Facebook Svart 16.Mai.2007 Hmmmmmmm, er det noen som har meldt seg frivillig montro Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
bliss X Svart 16.Mai.2007 Del på Facebook Svart 16.Mai.2007 Kanskje du må lokke med en entusiastvimpel Ingar? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 16.Mai.2007 Del på Facebook Svart 16.Mai.2007 Skulle gjerne det, men det er bestemt at den vimpelen ALDRI skal tilfalle andre enn Årets Båtentusiast. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 16.Mai.2007 Del på Facebook Svart 16.Mai.2007 Obs, misforståelse: Det jeg mente var at den som stilte opp kunne blitt en sterk kandidat Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 16.Mai.2007 Del på Facebook Svart 16.Mai.2007 Merkelige greier her får man servert en gylden mulighet til å være på messen hele dagen på et sølvfat og ingen interrese Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Boywonder Svart 16.Mai.2007 Del på Facebook Svart 16.Mai.2007 Hadde jeg hatt aneldning, skulle jeg gjerne stått der jeg, men som de sier: Too many places to go and too many women things to do... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Øyvind Jørgensen Svart 16.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2007 Vi begynner å få kontroll på messeaktivitetene, så det er ikke noe problem å utsette fristen for påmelding av baatplassen.no Dersom vi har en avtale innen søndag kveld, så kan jeg få baatplassen.no med i annonsebannerene. Dersom det blir kortere frist er deltakelse uansett ikke noe problem, men den blir ikke markedsført. Reiser bort i dag og kommer hjem på søndag, så da ser jeg hva status er på denne tråden. Ha en strålende søttenemai Vennlig hilsen oyvind@maritim Sitér dette innlegget Link to post
Belgarath Svart 16.Mai.2007 Del på Facebook Svart 16.Mai.2007 Skulle vel kanskje meldt meg frivillig, men det blir VHF kurs og eksamen den helgen.. Må prioritere i riktig rekkefølge.. Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
Pjolter Svart 16.Mai.2007 Del på Facebook Svart 16.Mai.2007 Kom igjen da folkens. Hvis kona ikke skulle føde om ca 14 dager hadde jeg dratt nedover selv,.. KOM IGJEN.. dette vil vi være med på....... Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Jon-Kåre Svart 16.Mai.2007 Del på Facebook Svart 16.Mai.2007 Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Anton H Svart 16.Mai.2007 Del på Facebook Svart 16.Mai.2007 Det var da en ussel interesse for alle som brenner for saken. Det skulle ihvertfall være mist 50 som skulle være aktuelle og ledige akkurat under messa. Men det er vel slik med dere som det er for oss. Interessert helt inntil vi må gjøre en innsats sjøl. Heia Toten. Skit i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 16.Mai.2007 Del på Facebook Svart 16.Mai.2007 Synd jeg bor så langt unna ......... Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 16.Mai.2007 Del på Facebook Svart 16.Mai.2007 Ja samme her, synes igrunnen dette er litt merkelig at det ikke er noen som melder seg, er det noen som trenger litt dupeditter vil de jo ha god tid til å forhandle pris og. Uansett veldig veldig prisverdig av maritim å komme med dette tilbudet, håper de gjentar det i en annen anledning selv om det ikke skulle melde seg noen denne gangen Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Boywonder Svart 17.Mai.2007 Del på Facebook Svart 17.Mai.2007 Ser ikke helt den store "greia" med at en fra BP er der... Øyvind og flere andre på Maritim er jo på BP selv og kan fortelle hvis noen lurer. Det er ikke slik at BP tjener noen penger på dette, det er jo bare for å dele ut merker og selge noen vimpler... Men forslaget er veldig bra, missforstå meg rett, men verden står nok om det ikke blir 30 BP'ere som melder seg til dette. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Verrie Svart 18.Mai.2007 Del på Facebook Svart 18.Mai.2007 Å markedsføre Baatplassen som forum er noe jeg gjør nesten hver eneste dag, når jeg kommer i prat med folk. Det er jeg glad for å gjøre da forumet er utrolig bra. Men jeg må si jeg stusser litt over at det nær sagt forventes av enkelte medlemmer at vi som bor i distriktet "må" stille opp på dette. Jeg vil nemlig tro jeg taler for flere at tiden normalt ikke strekker til så mye at man i en helg kan "låse" seg til et visst antall timer utenom familien. Jeg for min del arbeider såpass mye, at helgene må disponeres på annet vis enn å gå på messe. Jeg må samtidig innrømme at messer ikke er helt min greie. Jeg vil nemlig tro jeg er bortimot den eneste her på forumet som faktisk aldri har vært på båtmesse. Derfor Ingar , og andre. Jeg (og sikkert flere med meg) skulle mer enn gjerne gjøre dette, men tiden strekker rett og slett ikke til.... Utover det, er det flott tiltak fra Maritim! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 18.Mai.2007 Del på Facebook Svart 18.Mai.2007 Derfor Ingar , og andre. Mulig at jeg har uttrykt meg uklart her, men det har abs. ikke vært meningen at folk fra distriktet skal ha noe som helst større grunn til å melde seg på enn andre. Det er heller ikke meningen at man skal stå der hele dagen, men skal vi klare å organisere dette bør man nok ha en time å avse. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 18.Mai.2007 Del på Facebook Svart 18.Mai.2007 Jeg hjelper gjerne til i Stavangerområdet... men det blir litt for langt for meg å dra til Arendal Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 19.Mai.2007 Del på Facebook Svart 19.Mai.2007 Jeg vil nemlig tro jeg er bortimot den eneste her på forumet som faktisk aldri har vært på båtmesse. Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Jeg vil nemlig tro jeg er bortimot den eneste her på forumet som faktisk aldri har vært på båtmesse. Vi er flere. Men jeg skulle gjerne ha vært på ei. Bor i gal ende. Men jeg er flink å profilere baatplassen her langt nord. Vi bor jo i samme land selv om man av og til ikke skulle tro det. Skulle til å kjøpe vimpel og greier, men var for sen (utsolgt). Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 (redigert) Jeg bor dessverre ikke nært nok til å kunne ta på meg jobben og hadde jeg bodd nært nok så hadde jeg ikke giddet å gjøre det alikevel ((stå gratis på en båtmesse og snakke med folk man ikke kjenner)) man er vel ute etter å verve nye medlemmer og ikke nødvendigvis treffe gamle medlemmer for de treffer man jo her på forumet alikevel , hva er egentlig vitsen med å profilere www.baatplassen.no , det er jo et nonprofit nettsted og det er jo medlemmer nok i massevis her allerede og det er jo jevnt tilsig med medlemmer uansett. Redigert 23.Mai.2007 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Jo flere som deltar aktivt på forumet, jo større nytteverdi har det. Siden vi ikke kan markedsføre oss via kostbar reklame er slike messer en mulighet til å bli kjent. Sannsynligvis er det bare en liten brøkdel båtinteresserte som kjenner til oss. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Men vi dukker da stadig opp over alt? Se bildet fra Aftenposten ifb. tollkontroll i Oslofjorden. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.