Jump to content

Øl og båtprat for Baatplassens medlemmer!

MartinN

Julebord hvor?  

129 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

På D/s Louice så er det plass til alle 16/11. Bord setting kl 19 eller kl 21

Det er plass,siden av fyret ca 50 m fra inngangen :flag: og det er plass til ca 12 båter.Contraband ligger innerst. (Princess 65.)( og M/y Klara)

Kl 22 søndag 28.10 har jeg avtalt at jeg legger inn bestilling. De som ønsker å være med legger inn påmelding i denne tråden. Kl 22 er deadline

Adresse er Stranden 5, 0250 Oslo, tlf 22830060, fax 0047 22832219

dslouice.no

Aker Brygge.

Redigert av Contraband (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Vi kan da kanskje fastslå at Bergensere er flinkere til å organisere enn østlandsfolk. De ser ikke problemene men heller utfordringene, men så er de ikke mange heller da :lol:

Ein burde kunna forventa at de blir fleire i Oslo enn her i Bergen, ja... Det korrekte samanlikningstalet for i fjor er 17 stk. Året før litt færre.

Og ærast den som ærast bør: Det er LA3939 som kvart år har vore ein utmerka organisator for juleborda her vest (også i år). :cheers:

På D/s Louice så er det plass til alle 16/11. Bord setting kl 19 eller kl 21

Det er plass,siden av fyret ca 50 m fra inngangen :flag: og det er plass til ca 12 båter.Contraband ligger innerst. (Princess 65.)

Kjempe bra jobba , detta høres jo knall ut da . Plass til 12 båter også , syntes det var en som sa at det ikke vart plass inne i byn .Men ikkeno er vel bedre enn det ,da er det bare å finne ut om jeg kan .Trur Økosjefen er opptatt ,det er jo litt leit men det for jo gå .Nå veit jeg ikke om det er snakk om å ha med følge heller ,men det er kansje opp til den enkelte ? Dette har jeg lyst til , så nå må det legges ut noen feite aksjer trur jeg :wink:

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Kjempe bra jobba , detta høres jo knall ut da . Plass til 12 båter også , syntes det var en som sa at det ikke vart plass inne i byn

Som sagt er Herbern Marina (aker brygge) stappfull.

Plassen Contraband tenker på er vel plassen til Lektern og Alfen, så får dere bare håpe at ikke de kommer tilbake fra slipp innen den tid.. Alt annet av plasser er ihvertfall opptatt, det er det ingen som helst tvil om.

Ja, jeg tenkte på der Lektern ligger men det er også noen plasser ledige bortenfor

Løfter denne igjen, av alle som har stemt så er det bare 2 (3) som ønsker å komme. Det må bestilles.

Dersom øvrige ikke synes Oslo er aktuelt, Hvordan ligger det ann med Astor og Arthur som skulle skjekke Hvalstrand ? For egendel er det revende likegyldig hvor det er men skal vi være i Oslo så må vi bestille bord. Nytter ikke å fikse dette dagen før :smash::drink:

Spiller ingen rolle så lenge båtene er i opplag, her er det snakk om noen timer. Kan ta en tlf runde til eier. :flag:

Jeg tror ikke du har så lett for det..

Saken er den at båtplassene leies ut sesongvis på Aker Brygge, med unntak av noen plasser som sommerhalvåret står til disposisjon for gjester.

Men du kan jo høre med eieren av DS Louise om når Lektern og Alfen kommer tilbake, det er vel de som eier begge to.

Hvor mange var det som var intresert da , var jo endel ? Nå er det ingen igjen , eller 2-kansje 3 stk . Nå har vi plass til båter og plass er foreslått, så da er det vel bare å melde seg på da vel ? Hvis jeg er hjemme (venter på sykehusplass) så er jeg med vil jeg håpe,men kan få plass på dagen . Så jeg går bare rundt på 1/2 12 om dagen , men det var jo endel som ville og plutselig døde det.Mærkelig ............

Tine III

Beklager at jeg ikke har holdt ord. Jeg fikk en uventet reparasjon av varmeveksleren på ferskvannsiden. Den er nå tatt ut og jeg bruker all den fritid jeg har på å rengjøre for så å få dette på plass før helgen. Innkjøpt ny varmeveksler. Heldigvis har jeg god hjelp av Sjøstjerna (Ove). Uten han hadde jeg sikkert brukt tida fram til jul for å få dette i orden.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Og da gikk detta i dass da eller ? Ser jo slik ut da men , synd at vi ikke klarer noe så enkelt som å sammles til litt god mat å drikke . Nå hadde vi jo mulighet til å bruke båten innover for dem vil vil det , så da ser det ut som jeg må finne på noe annet . Hadde jo lyst på en tur til Tigerstaden , men kan jo klare det enyway . Som sagt så ser detta svart ut , skjønner vel ikke hvorfor det blei full stopp her men . Trur folk skal prøve å være litt mere posetive til ting , da kansje folk gidder å dra igang andre ting senere . Ha en fortreffelig aften ............

Tine III

Redigert av Tine III (see edit history)

Gikk nok i dass ja :confused:

Men om det er stemning for det så kan det jo forsøkes en annen dato men da for noen andre ta på seg oppgaven å arrangere. Rart at ingen har tid, :crazy: selv ikke Lasse om var interessert i begynnelsen og er kjent som en godlynt og sosial kar. :wink:

Ellers så er det sikkert noen plasser og oppdrive på havgap treffet på Hvaler dagen etter for de som enda ikke har meldt seg på. :yesnod:

Uansett så treffes vi alle da båtkonvoien kommer til Oslo neste sommer en gang, forhåpentligvis. :flag:

Men om det er stemning for det så kan det jo forsøkes en annen dato men da for noen andre ta på seg oppgaven å arrangere.

Ellers så er det sikkert noen plasser og oppdrive på havgap treffet på Hvaler dagen etter for de som enda ikke har meldt seg på.

Har du påtatt deg oppgaven som festsjef i havgapet også? Håper det går bedre med deg der.

Uansett får vi vel trassig og behørig info fra deg om havgapets gjøren og laden åkkesom?

Redigert av Krisida Magni (see edit history)

VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT nssr_logo.gif D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...