Astor Svart 27.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2007 Nå er det vel ikke tatt noen opptelling på juletreffet i Oslo. Men muligens at det er et par tre flere enn i Bergen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
olpi Svart 27.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2007 Må ikke bli høy på pæra nå Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 27.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2007 Har mista fullstendig oversikten. Kanskje like greit å starte en ny tåd om dette der første innlegg er en oppsummering? Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 28.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2007 (redigert) På D/s Louice så er det plass til alle 16/11. Bord setting kl 19 eller kl 21 Det er plass,siden av fyret ca 50 m fra inngangen og det er plass til ca 12 båter.Contraband ligger innerst. (Princess 65.)( og M/y Klara) Kl 22 søndag 28.10 har jeg avtalt at jeg legger inn bestilling. De som ønsker å være med legger inn påmelding i denne tråden. Kl 22 er deadline Adresse er Stranden 5, 0250 Oslo, tlf 22830060, fax 0047 22832219 dslouice.no Aker Brygge. Redigert 28.Oktober.2007 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
CB. Svart 28.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2007 (redigert) lasse kommer med havgap lue og munnspill regner jeg med ? ..... Om han er furten, kan han være hjemme. Redigert 28.Oktober.2007 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
oddgeir Svart 28.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2007 Og der var jeg påmeldt. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
JanB Svart 28.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2007 Vi kan da kanskje fastslå at Bergensere er flinkere til å organisere enn østlandsfolk. De ser ikke problemene men heller utfordringene, men så er de ikke mange heller da Ein burde kunna forventa at de blir fleire i Oslo enn her i Bergen, ja... Det korrekte samanlikningstalet for i fjor er 17 stk. Året før litt færre. Og ærast den som ærast bør: Det er LA3939 som kvart år har vore ein utmerka organisator for juleborda her vest (også i år). Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
CB. Svart 28.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2007 Da er det foreløpig 2 stykker påmeldt. Oddgeir. Contraband. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Tine IV Svart 28.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2007 På D/s Louice så er det plass til alle 16/11. Bord setting kl 19 eller kl 21Det er plass,siden av fyret ca 50 m fra inngangen og det er plass til ca 12 båter.Contraband ligger innerst. (Princess 65.) Kjempe bra jobba , detta høres jo knall ut da . Plass til 12 båter også , syntes det var en som sa at det ikke vart plass inne i byn .Men ikkeno er vel bedre enn det ,da er det bare å finne ut om jeg kan .Trur Økosjefen er opptatt ,det er jo litt leit men det for jo gå .Nå veit jeg ikke om det er snakk om å ha med følge heller ,men det er kansje opp til den enkelte ? Dette har jeg lyst til , så nå må det legges ut noen feite aksjer trur jeg Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Anonym Svart 28.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2007 Kjempe bra jobba , detta høres jo knall ut da . Plass til 12 båter også , syntes det var en som sa at det ikke vart plass inne i byn Som sagt er Herbern Marina (aker brygge) stappfull. Plassen Contraband tenker på er vel plassen til Lektern og Alfen, så får dere bare håpe at ikke de kommer tilbake fra slipp innen den tid.. Alt annet av plasser er ihvertfall opptatt, det er det ingen som helst tvil om. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 (redigert) Ja, jeg tenkte på der Lektern ligger men det er også noen plasser ledige bortenfor Løfter denne igjen, av alle som har stemt så er det bare 2 (3) som ønsker å komme. Det må bestilles. Dersom øvrige ikke synes Oslo er aktuelt, Hvordan ligger det ann med Astor og Arthur som skulle skjekke Hvalstrand ? For egendel er det revende likegyldig hvor det er men skal vi være i Oslo så må vi bestille bord. Nytter ikke å fikse dette dagen før Redigert 29.Oktober.2007 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Anonym Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Ja, jeg tenkte på der Lektern ligger men det er også noen plasser ledige bortenfor Løfter denne igjen, av alle som har stemt så er det bare 2 (3) som ønsker å komme. Det må bestilles. Jeg går enkelt og greit ikke på Louise :) Plassene bortenfor er RESERVERT, selv om det sikkert er vanskelig for noen å oppfatte det. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Spiller ingen rolle så lenge båtene er i opplag, her er det snakk om noen timer. Kan ta en tlf runde til eier. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Anonym Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Spiller ingen rolle så lenge båtene er i opplag, her er det snakk om noen timer. Kan ta en tlf runde til eier. Jeg tror ikke du har så lett for det.. Saken er den at båtplassene leies ut sesongvis på Aker Brygge, med unntak av noen plasser som sommerhalvåret står til disposisjon for gjester. Men du kan jo høre med eieren av DS Louise om når Lektern og Alfen kommer tilbake, det er vel de som eier begge to. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Nå prater vi om 16.11 Har god kontroll på dette, belive me Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Anonym Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Nå prater vi om 16.11 Har god kontroll på dette, belive me Du prater om den tiden på året det er flest båter på Aker Brygge! Det er meget sjelden det er i nærheten av fullt på sommeren, men vinterstid er det stort sett fullt! Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 (redigert) Løfter denne igjen, av alle som har stemt så er det bare 2 (3) som ønsker å komme. Det må bestilles. Skulle gjerne deltatt på det julebordet på Louise, men det kolliderer med båtforeningens eget julebord, dessverre! mvh tuffff Redigert 30.Oktober.2007 av tuffff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 31.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2007 (redigert) Siden det er så liten interesse og hverken arthur eller astor har skjekket Hvalstrand så regner jeg med at dette falle i Litt dumt at jeg handlet inn til treffet da, må kanskje ta det selv Redigert 31.Oktober.2007 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
giver Svart 31.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2007 Hei Ikke bland kortnene her nå, :nono: Dugnad på drikkevarer er noe helt annet. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 31.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2007 Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Tine IV Svart 31.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2007 Hvor mange var det som var intresert da , var jo endel ? Nå er det ingen igjen , eller 2-kansje 3 stk . Nå har vi plass til båter og plass er foreslått, så da er det vel bare å melde seg på da vel ? Hvis jeg er hjemme (venter på sykehusplass) så er jeg med vil jeg håpe,men kan få plass på dagen . Så jeg går bare rundt på 1/2 12 om dagen , men det var jo endel som ville og plutselig døde det.Mærkelig ............ Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Astor Svart 31.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2007 Beklager at jeg ikke har holdt ord. Jeg fikk en uventet reparasjon av varmeveksleren på ferskvannsiden. Den er nå tatt ut og jeg bruker all den fritid jeg har på å rengjøre for så å få dette på plass før helgen. Innkjøpt ny varmeveksler. Heldigvis har jeg god hjelp av Sjøstjerna (Ove). Uten han hadde jeg sikkert brukt tida fram til jul for å få dette i orden. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tine IV Svart 3.November.2007 Link til dette innlegget Svart 3.November.2007 (redigert) Og da gikk detta i dass da eller ? Ser jo slik ut da men , synd at vi ikke klarer noe så enkelt som å sammles til litt god mat å drikke . Nå hadde vi jo mulighet til å bruke båten innover for dem vil vil det , så da ser det ut som jeg må finne på noe annet . Hadde jo lyst på en tur til Tigerstaden , men kan jo klare det enyway . Som sagt så ser detta svart ut , skjønner vel ikke hvorfor det blei full stopp her men . Trur folk skal prøve å være litt mere posetive til ting , da kansje folk gidder å dra igang andre ting senere . Ha en fortreffelig aften ............ Tine III Redigert 3.November.2007 av Tine III (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
CB. Svart 7.November.2007 Link til dette innlegget Svart 7.November.2007 (redigert) Gikk nok i dass ja Men om det er stemning for det så kan det jo forsøkes en annen dato men da for noen andre ta på seg oppgaven å arrangere. Rart at ingen har tid, selv ikke Lasse om var interessert i begynnelsen og er kjent som en godlynt og sosial kar. Ellers så er det sikkert noen plasser og oppdrive på havgap treffet på Hvaler dagen etter for de som enda ikke har meldt seg på. Uansett så treffes vi alle da båtkonvoien kommer til Oslo neste sommer en gang, forhåpentligvis. Redigert 7.November.2007 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Frivakten Svart 7.November.2007 Link til dette innlegget Svart 7.November.2007 (redigert) Men om det er stemning for det så kan det jo forsøkes en annen dato men da for noen andre ta på seg oppgaven å arrangere. Ellers så er det sikkert noen plasser og oppdrive på havgap treffet på Hvaler dagen etter for de som enda ikke har meldt seg på. Har du påtatt deg oppgaven som festsjef i havgapet også? Håper det går bedre med deg der. Uansett får vi vel trassig og behørig info fra deg om havgapets gjøren og laden åkkesom? Redigert 7.November.2007 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.