CB. Svart 7.November.2007 Link til dette innlegget Svart 7.November.2007 Nei, Det er Amorosa som står for det arangementet og det ser ut som det blir mange. Skjærhalden.. Kanskje du vil være med ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Frivakten Svart 7.November.2007 Link til dette innlegget Svart 7.November.2007 Takker, men tror nok at uhøytideligheten ville blitt enerverende. Har forøvrig ikke den store sansen for grupper som driver å støtter frafalne. Blir fort litt hallejulha. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
oddgeir Svart 7.November.2007 Link til dette innlegget Svart 7.November.2007 Jeg foreslår at BP avd Østland arrangerer julebord i mai. Da er nok stemningen her bedre tenker jeg. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
CB. Svart 7.November.2007 Link til dette innlegget Svart 7.November.2007 Takker, men tror nok at uhøytideligheten ville blitt enerverende. Har forøvrig ikke den store sansen for grupper som driver å støtter frafalne. Blir fort litt hallejulha. Der tar du nok desverre feil som vanlig. Tvert i i mot er det svært mange medlemmer her som også her der. Skulle ikke forundre meg om du også var registrert. Halleluja blir det nok men da med båtprat som tema Jeg foreslår at BP avd Østland arrangerer julebord i mai. Da er nok stemningen her bedre tenker jeg. Det tror jeg også dessuten så kan det tenkes at folk er litt nervøse for eventuelle nye båtavgifter og da kan ha litt dårlig råd nå før jul. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
CB. Svart 11.November.2007 Link til dette innlegget Svart 11.November.2007 (redigert) Dersom flere her ønsker å være med på julebordet kommende lørdag på Hvaler, gi en tilbakemelding omgående eller send en melding til Amorosa. 2 stk har allerede meldt seg Totalt er vi da 17 som kommer inkludert fruer (for de som har) http://www.(-- reference to evil site removed --)/forum/index.php?showtopic=4244 Redigert 11.November.2007 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
oddgeir Svart 11.November.2007 Link til dette innlegget Svart 11.November.2007 Blir der servert pinnekjøtt? Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
CB. Svart 11.November.2007 Link til dette innlegget Svart 11.November.2007 Det gjør det og prisene er som følger sitat Amorosa Har nå hatt meg en prat med Pål og ha oppga følgende priser: 200 kr. for ribbemiddag, med medister ++++ 280 kr. for lutefisk m/tilbehør 330 kr. for lutefisk m/tilbehør og spise så mye en orker 235 kr. for Pinnekjøtt m/tilbehør Dette er priser pr. person uten drikke. Overnatting på Havtunet kan sees på denne linken. Gå til Havtunet og se bilder av hyttene. De har 3 soverom hver seg med plass til 6 personer. Priser står der også med 1150 pr. døgn. Tror dette vil være pr. person De har bare kontakt pr. nett, men kan prøve og få fatt i en kontaktperson pr. telefon og få dette bekreftet 100% Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
CB. Svart 23.November.2007 Link til dette innlegget Svart 23.November.2007 Jeg tror etter nærmere ettertanke at julebordet ble uinteressant grunnet meg. Jeg registrerer at det muligens har gått noen imer frem og tilbake mellom forskjellige personer her på Bp. Dette er bare å beklage, det hadde vært koselig å truffet alle sammen på Aker Brygge. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
JanB Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Er alle planar om BP-julebord i Oslo skrinlagt? Må tilbringa enkelte førjulshelger i hovudstaden, så det hadde jo vore hyggeleg å treffa BP-folk... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Sydvesten Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Det virker som brorparten av baatplassens kverulanter sokner til dette området og det virker som de vanskelig kan enes om noe som helst etter hva jeg kan se.. med en offisiell debatt og en annen på IM så blir det vel gjerne slik.. Men i Bergen så får vi til selv om vi er uenig om sak her på baatplssen, så lar vi vel ikke det gå innpå person.. Snart er det 7. desember og da braker det løs på Egon.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
CB. Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Kloke ord fra Sydvesten. Folket på den side av moder Norge er nok flinkere til å skille sak og person enn folk på østlandet. Når det skal sies så var det nettopp et treff på havgapet, Hvaler. Desverre kunne ikke jeg bli med denne gangen av naturlige årsaker men forstod det var særs så trivlig. Det blir nok anderledes når en møtes fjes til fjes og ikke kun skriftlig i forumer. Pollen endte opp med Oslo og for egen del så ble forholdene lagt til rette både med båtplasser og resturant besøk på Aker Brygge. Synd at alle trakk seg med unntak av 2 personer. Vi får ha det til gode en annen gang. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
bliss X Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Hvorfor trakk de seg da og hvor mange var påmeldt? Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Synes å huske at det var 2-3 i tillegg til meg, hvorfor har jeg ingen anelse om. Astor og Moche skulle skjekke Hvalstrand mener jeg å erindre fra tråden men det kokte bort det også..... Biss x var kun interessert om det ble Oslo mener jeg å huske men ble borte han også..... Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Jack Sparrow Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Hadde tonen vært hyggelige på forumet så skulle jeg meldt meg på Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Synes å huske at det var 2-3 i tillegg til meg, hvorfor har jeg ingen anelse om. Astor og Moche skulle skjekke Hvalstrand mener jeg å erindre fra tråden men det kokte bort det også..... Biss x var kun interessert om det ble Oslo mener jeg å huske men ble borte han også..... Jeg var muligens interessert hvis det ble noe i Oslo, men har desverre ikke fått med meg at det ble noe ... Har kanskje tatt feil da, men jeg oppfattet ditt forige innlegg som at det var et opplegg der alle trakk seg? Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Siden det ikke ble noe av så er det kanskje naturlig å tro at de som var interessert ikke var interessert alikevel men stort sett hadde det i kjeften . I motsatt fall så hadde julebordet vært avholdt allerede Det hadde nok vært både nyttig og koselig for alle østlandets kverulanter og tatt ett treff. Ting hadde sikkert blitt mere gemytlig i ettertid forutsatt at folk ikke stilte opp på julebord med balltre Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
bliss X Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Siden det ikke ble noe av så er det kanskje naturlig å tro at de som var interessert ikke var interessert alikevel men stort sett hadde det i kjeften Eller kanskje invitasjonen ikke var klar nok? Beklager men det må være noe i denne lange tråden jeg ikke har fått med meg. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Invitasjonen burde vært klar nok selv for de uten lesebriller. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
bliss X Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Har briller, og har nå lest gjennom hele tråden. Virker nokså kaotisk, Contraband. Sitér dette innlegget Link to post
Seiler Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Hei Contraband Jeg synes du har vært iherdig med dette forsøket. Har lest gjennom alle innleggene og synes det har vært mye kverulering og folk som ikke klarer og bestemme seg. Jeg og styrmannen kommer til neste år. Neste år er det bare bestemme sted og dato/klokkeslett, så får de som vil komme. Det blir hyggelig selv om det ikke blir sa mange. Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Har briller, og har nå lest gjennom hele tråden. Virker nokså kaotisk, Contraband. På D/s Louice så er det plass til alle 16/11. Bord setting kl 19 eller kl 21 Det er plass,siden av fyret ca 50 m fra inngangen og det er plass til ca 12 båter.Contraband ligger innerst. (Princess 65.)( og M/y Klara) Kl 22 søndag 28.10 har jeg avtalt at jeg legger inn bestilling. De som ønsker å være med legger inn påmelding i denne tråden. Kl 22 er deadline Adresse er Stranden 5, 0250 Oslo, tlf 22830060, fax 0047 22832219 dslouice.no Aker Brygge. På tide å besøke optikeren på nytt, eller er det bare vrangvilje? Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
bliss X Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Nei men jeg oppfattet det bare som et forslag i liket med masse andre forslag, og ikke at det var bestemt Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Astor og Moche skulle skjekke Hvalstrand mener jeg å erindre fra tråden men det kokte bort det også..... Kokte ikke bort, men fikk aldri svar fra Hvalstrand! Må innrømme at jeg har heller ikke purret opp da utviklingen på denne tråden ikke var udelt positiv. Kanskje løsningen er at alle østlendinger flytter til Bergen, hevdes hvis at da blir man så mye hyggeligere og mere joval? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
BårdK Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Godt forslag, men jeg blir igjen for å benytte meg av billig båtplass . Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Synd at det gjekk som det tydelegvis har gått... Eg får heller ikkje med meg julebordet her i Bergen, så eit austpå kunne vore ein erstatning. Vel, eg får finna nokon andre å drikka med... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.