JanB Svart 16.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2007 Velkomen etter , Oslo! Eg er rett som det er i hovudstaden, og stikk gjerne innom dersom det passar. Lukke til! Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
CB. Svart 16.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2007 Da er det bare å finne sted og dato. Kanskje Lasse er behjelpelig med å sette opp en poll siden han er teknisk og vi andre ikke kan sette opp en poll så langt ut i tråden. Så finner vi sikkert ut av det etterhvert. Jeg kan godt ta på meg oppgaven med å arrangere på teatercafeen men i såfall må det gjøres omgående dersom ikke allerede det er forsent. For meg passert stort sett samtlige fredager i Desember. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
oddgeir Svart 17.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 Samtlige fredager ok. Gjerne Teaterkafeen, men det er kanskje for sent. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Mouche Svart 17.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 Teaterkafeen er bra. Det eneste som er maritimt der er at stedet fylles opp av bl.a. nokså blærete shippingfolk med fete rep.kontoer i disse, for dem, meget gylne tider! Been there, done that - står over! Synes rem nevner flere hyggelige steder og kan ikke tenke meg noe mere maritimt og passende enn f.eks Fjordkroa i Vollen. Hadde jo også vært greit om det var mulig å snakke med de man var kommet for å møte. Da tenker jeg litt på lydnivå i det lokalet man velger og om samvær med de man deler bord med er viktigst eller om det er en unnskyldning for å gå på byen og treffe en masse folk og noen små blonde? ps Jeg vet hva du tenker Contraband! ds Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
CB. Svart 17.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 Har ikke vært i på Fjordkro men har vært på Hegnar hotellet. Har de annet enn pizza på Fjordkroa ? Tenkte mest på de andre som kom fra Oslo områdetUSkjetten osv. . Blir kanskje litt kronglete for dem å komme hjem. Dere kan jo bare gå ut hage døren Kanskje noe midt i mellom kunne vært ok, som f.eks Sandvika eller kanskje Lysaker brygge. har blitt fint der også Skøyen ?. Egentlig spiller det ingen rolle for meg hvor det er Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
oddgeir Svart 17.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 Hva skal vi ute i provinsen å gjøre? DS Louise på Aker Brygge er både maritim, har god mat, og har hyggelige og velskapte servitører. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
CB. Svart 17.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 Da kommer vi ikke lenger. Tror vi kanskje bør lage en poll. Asker, Sandvika-lysaker, Oslo. Så ser vi hva det blir. Kanskje lurt å sette opp noen dato alternativer også. Kan noen lure moderatorer klaske inn en poll i denne tråden eller må det startes en ny tråd ?? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
REM Svart 17.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 Poll opprettet. NB, det er tillatt å stemme for flere svaralternativer Siste. Da jeg skulle føye til datoalternativer, nullstillte pollen seg og de som allerede hadde stemt ,6 stk, fikk ikke stemme på nytt. Må se nærmere hva som har skjedd. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
oddgeir Svart 17.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 Hva er det som skjer med den avstemmingen? min stemme forsvant, og av 9 avlagte stemmer, viser bare 2. Er stemmen min moderert? Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
cleo Svart 17.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 Dersom det maritime miljø teller er Holmen fjordhotell valget! Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
Astor Svart 17.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 Dersom det maritime miljø teller er Holmen fjordhotell valget! Høres bra ut. Maritimt bør det være. Og Holmen er ikke langt fra Oslo. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
CB. Svart 17.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 Skulle stemt i slutten av november også overså rem sin melding om mulighet til å stemme på flere dator Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
CB. Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 Fint om det ikke blir den 16-17/11 da blir det havgap julebord hos Amorosa i Skjærshalden men nå ser det ut til at det blir mot slutten av november. Det er sikkert lurt også med tanke på bestilling Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
oddgeir Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 Burde ikke denne tråden vært limt på toppen? Dette ser jo ut til å bli et stort arrangement, med tanke på at 30 stk(?) har avgitt stemme så langt. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
giver Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 Høres bra ut. Maritimt bør det være. Og Holmen er ikke langt fra Oslo. Hei Holmen har gjestebrygge; kjekt å kunne ta med seg egen mulighet for overnatting. Ser for meg at det også er en anledning for noe selskapelighet etter stengetid, for de som måtte ha glede av det. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 Kan hende man kan ta båten innover i stedet for bil. Da kunne man faktisk ta en også. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
hifo Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 oddgeir ,,,, aper spiser ikke fisk..sååå jeg tror jeg har gjennomskuet deg.. kom ut av skapet. vis oss at du er et menneske. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Tine IV Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 Holmen har gjestebrygge; kjekt å kunne ta medseg egen mulighet for overnatting. Da er saken grei da jo , ta båten innover må jo være helt topp . Da gjenstår det bare om at det passer den helgen som blir bestemt da , håper jo det . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
S/Y EIMY Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 (redigert) Union Hotel i GEIRANGER kunne vert ett alternativ etter min mening ,har kjempe flott gjestebrygge til en billig penge , men blir kanskje litt lang reise for noen ? Redigert 18.Oktober.2007 av S Y EIMY (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 18.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2007 Da er saken grei da jo , ta båten innover må jo være helt topp. Men skal demokratiet gjelde så er det Oslo som har fått flest stemmer. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 19.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2007 Nå har idèen om å komme med båt blitt lansert litt sent, men godt. Hadde det vært mulighet å sette opp nye alternativer hvor man kan fortøye like i nærheten? Når vi først er BP-folk så hadde det vært greit å ta båten til julebordet med dertil sosialt samcvær etterpå ombord. Da har vi muligens kun Vollen, Holmen og Aker brygge igjen av alternativer. Muligens Lysaker hvis det er spisested der også? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
CB. Svart 19.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2007 (redigert) Jeg ser nå at det er ganske mange som har meldt sin interesse, det bekymrer meg litt Med det mener jeg hvordan vi skal få plass, spesielt dersom følge også kommer. Nå har jeg kontakter på Scandic hotel Edderkoppen i Oslo og på den resturanten så mener jeg det skal være mulig å få booket inn såpass mange på relativt kort varsel dersom det kan være nødvendig. http://www.scandic-hotels.no/PlanAnEvent/1...p;coid=11075745 5-10 min gange fra Aker Brygge. PÅ Aker brygge er det naturligvis intet problem å få plass til båten på dette tidspunktet. Er mere usikker på hvordan en skal få booket og reservert bord der tror kanskje tiden er inne for å skjekke litt rundt. Redigert 19.Oktober.2007 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
bliss X Svart 19.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2007 Nå har idèen om å komme med båt blitt lansert litt sent, men godt. Hadde det vært mulighet å sette opp nye alternativer hvor man kan fortøye like i nærheten?Når vi først er BP-folk så hadde det vært greit å ta båten til julebordet med dertil sosialt samcvær etterpå ombord. Da har vi muligens kun Vollen, Holmen og Aker brygge igjen av alternativer. Muligens Lysaker hvis det er spisested der også? Ja vel? Oppfattet ikke at man måtte ha med båt. Da melder jeg meg av siden båten er i opplag. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 19.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2007 Astor skrev ikke det Lasse, han sa det hadde vært hyggelig om folk tok med båt. Intet krav da. Siden det ser ut som det blir Oslo så er det fritt frem for de som ønsker å ta båt inn til Aker Brygge. Etter fortært julemiddag så kan vi sikkert ta en ankerdram nede i båten til en av de som har den med. De skal sikkert overnatte Ellers kan jeg være behjelplig med å skaffe rimlig hotel i Oslo dersom noen utenfra har lyst til å komme Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Astor Svart 20.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2007 Ja vel? Oppfattet ikke at man måtte ha med båt. Da melder jeg meg av siden båten er i opplag. Riktig som Contraband skriver. Vi som har båt tilgjengelig kaan kanskje velge å ta båtveien innover? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.