Jump to content

Øl og båtprat for Baatplassens medlemmer!

MartinN

Julebord hvor?  

129 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Da er det bare å finne sted og dato. Kanskje Lasse er behjelpelig med å sette opp en poll siden han er teknisk og vi andre ikke kan sette opp en poll så langt ut i tråden. Så finner vi sikkert ut av det etterhvert. Jeg kan godt ta på meg oppgaven med å arrangere på teatercafeen men i såfall må det gjøres omgående dersom ikke allerede det er forsent.

For meg passert stort sett samtlige fredager i Desember.

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Teaterkafeen er bra.

Det eneste som er maritimt der er at stedet fylles opp av bl.a. nokså blærete shippingfolk med fete rep.kontoer i disse, for dem, meget gylne tider! Been there, done that - står over! :yesnod:

Synes rem nevner flere hyggelige steder og kan ikke tenke meg noe mere maritimt og passende enn f.eks Fjordkroa i Vollen. Hadde jo også vært greit om det var mulig å snakke med de man var kommet for å møte. Da tenker jeg litt på lydnivå i det lokalet man velger og om samvær med de man deler bord med er viktigst eller om det er en unnskyldning for å gå på byen og treffe en masse folk og noen små blonde? :rolleyes:

ps

Jeg vet hva du tenker Contraband! :wink:

ds

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Har ikke vært i på Fjordkro men har vært på Hegnar hotellet. Har de annet enn pizza på Fjordkroa ?

Tenkte mest på de andre som kom fra Oslo områdetUSkjetten osv. . Blir kanskje litt kronglete for dem å komme hjem. Dere kan jo bare gå ut hage døren :lol: Kanskje noe midt i mellom kunne vært ok, som f.eks Sandvika eller kanskje Lysaker brygge. har blitt fint der også :flag: Skøyen ?.

Egentlig spiller det ingen rolle for meg hvor det er :wink:

Poll opprettet. NB, det er tillatt å stemme for flere svaralternativer

Siste.

Da jeg skulle føye til datoalternativer, nullstillte pollen seg og de som allerede hadde stemt ,6 stk, fikk ikke stemme på nytt. Må se nærmere hva som har skjedd.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Nå har idèen om å komme med båt blitt lansert litt sent, men godt. Hadde det vært mulighet å sette opp nye alternativer hvor man kan fortøye like i nærheten?

Når vi først er BP-folk så hadde det vært greit å ta båten til julebordet med dertil sosialt samcvær etterpå ombord.

Da har vi muligens kun Vollen, Holmen og Aker brygge igjen av alternativer. Muligens Lysaker hvis det er spisested der også?

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Jeg ser nå at det er ganske mange som har meldt sin interesse, det bekymrer meg litt :lol:

Med det mener jeg hvordan vi skal få plass, spesielt dersom følge også kommer. Nå har jeg kontakter på Scandic hotel Edderkoppen i Oslo og på den resturanten så mener jeg det skal være mulig å få booket inn såpass mange på relativt kort varsel dersom det kan være nødvendig. http://www.scandic-hotels.no/PlanAnEvent/1...p;coid=11075745

5-10 min gange fra Aker Brygge.

PÅ Aker brygge er det naturligvis intet problem å få plass til båten på dette tidspunktet. Er mere usikker på hvordan en skal få booket og reservert bord der tror kanskje tiden er inne for å skjekke litt rundt.

Redigert av Contraband (see edit history)

Nå har idèen om å komme med båt blitt lansert litt sent, men godt. Hadde det vært mulighet å sette opp nye alternativer hvor man kan fortøye like i nærheten?

Når vi først er BP-folk så hadde det vært greit å ta båten til julebordet med dertil sosialt samcvær etterpå ombord.

Da har vi muligens kun Vollen, Holmen og Aker brygge igjen av alternativer. Muligens Lysaker hvis det er spisested der også?

Ja vel? Oppfattet ikke at man måtte ha med båt.

Da melder jeg meg av siden båten er i opplag.

Astor skrev ikke det Lasse, han sa det hadde vært hyggelig om folk tok med båt. Intet krav da.

Siden det ser ut som det blir Oslo så er det fritt frem for de som ønsker å ta båt inn til Aker Brygge. Etter fortært julemiddag så kan vi sikkert ta en ankerdram nede i båten til en av de som har den med. De skal sikkert overnatte :cheers:

Ellers kan jeg være behjelplig med å skaffe rimlig hotel i Oslo dersom noen utenfra har lyst til å komme :wink:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...