Anonym Svart 20.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2007 PÅ Aker brygge er det naturligvis intet problem å få plass til båten på dette tidspunktet. Er mere usikker på hvordan en skal få booket og reservert bord der tror kanskje tiden er inne for å skjekke litt rundt. Det skal du ikke være for sikker på.. Om vinteren er det stappfullt på Aker Brygge, og gjestehavnen er stengt, den brukes til båter i flytende opplag. Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 20.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2007 Jeg ser nå at det er ganske mange som har meldt sin interesse, det bekymrer meg litt Med det mener jeg hvordan vi skal få plass, spesielt dersom følge også kommer. Nå har jeg kontakter på Scandic hotel Edderkoppen i Oslo og på den resturanten så mener jeg det skal være mulig å få booket inn såpass mange på relativt kort varsel dersom det kan være nødvendig. http://www.scandic-hotels.no/PlanAnEvent/1...p;coid=11075745 5-10 min gange fra Aker Brygge. Det var vel litt optimistisk.. Rute fra Aker Brygge til Edderkoppen Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 20.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2007 Neida, X en jobber der (Blondine forøvrig og da går det greit ) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Astor Svart 21.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2007 Holmen hadde vel vært det idielle for oss som kommer båtveien? Aker brygge er fullt på denne årstiden. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
CB. Svart 23.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2007 Ja nå er det ikke lenge igjen. Om vi skal noen steder eller skal ha håp om å få plass så er det på tide å ta rev i seilet. Hva med å sette en sluttdato senest søndag for avstemmingen. Litt dumt å ende opp og spise julemat på Mc donalds. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
oddgeir Svart 23.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2007 (redigert) Jeg fikk ikke anledning til å stemme på dato, men ville gått for 16.11. Det ser i alle fall ut til at det blir i Oslo den 16. november. 52 stykker stiller vel litt krav til lokalitetene, så det lønner seg å bestille fortest mulig. Redigert 23.Oktober.2007 av oddgeir (see edit history) Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Astor Svart 23.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2007 Nå er det ikke sikkert at det blir alle som følger med til det hyggelige treffet. Dato og sted avgjør her. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
CB. Svart 23.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2007 Det ser ut som det blir den 16.11 og Oslo. Hvor,når,hvordan og hvem ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
CB. Svart 23.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2007 Rem og Lasse er gode administratorer og innehar den forumtekninske løsningen og tid som trengs for å samle gjengen så da anmoder jeg høfligst dem å ta initiativ. Skal være behjelplig med ringerunder osv for å klappe sammen folket i Oslo og få reservert bord. Jeg tror vi bør starte nå før det blir for sent. P.dal sørger for kordineringen Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
bliss X Svart 24.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2007 Rem og Lasse er gode administratorer og innehar den forumtekninske løsningen og tid som trengs for å samle gjengen så da anmoder jeg høfligst dem å ta initiativ. Og jeg anmoder høfligst om ikke å blande meg inn i dette, Contraband Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 24.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2007 ...og ikke meg heller. Ikke har jeg stemt og ikke har jeg ytret meg (så vidt jeg husker) og neppe kommer jeg til å delta heller. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
oddgeir Svart 24.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2007 (redigert) Er det ikke bare å be de som ønsker å melde seg på BP-julebord, om å legge inn nicket sitt i denne tråden da? Så kan man ha en påmeldingsfrist om en uke eller noe slikt. F. eks. innen 31.10.07. I mellomtiden ordner Contrabande lokaliteter for et visst sansynlig antall deltagere med mulighet for justeringer. Redigert 24.Oktober.2007 av oddgeir (see edit history) Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Astor Svart 24.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2007 Kjørte i dag forbi Hvalstrand Bad ved Leangbukta hvor de hadde en stor plakat om Julebord. Blir det havnemulighet så kommer Astor med følge. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mouche Svart 24.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2007 Kjørte i dag forbi Hvalstrand Bad ved Leangbukta hvor de hadde en stor plakat om Julebord.Blir det havnemulighet så kommer Astor med følge. På Hvalstrand er det havnemulighet hele året, kun isen som kan stoppe deg! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Astor Svart 24.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2007 Blir sikert vanskelig å få til så det passer for alle samtidig. Kanskje vi kan satse på to alternativer? Oslo Asker, Hvalstrand Bad Uansett så bli det vel vabskelig å finne plass til alle på ett sted? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mouche Svart 24.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2007 Uansett så bli det vel vabskelig å finne plass til alle på ett sted? Man kan vel leie et helt sted som f.eks Hvalstrand Bad? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
CB. Svart 24.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2007 Sikkert, kan ikke du ringe og be om pris og skjekke datoen de er ledige (siden du bor nærmest ) så skal jeg skjekke i Oslo Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Mouche Svart 24.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2007 Har sendt forespørsel på mail om hvilke dager de eventuelt har ledig i perioden 15 nov. til 10 des., tordager, fredager eller lørdager. Man kan også gå inn på hjemmesiden deres http://www.sult.no/HvalstrandBad/index.cfm og se litt bilder av stedet og litt informasjon om meny, priser osv. Regner med at man også kan velge/komponere en meny selv hvis man leier hele stedet. Lar dere vite svaret så fort det foreligger! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
CB. Svart 24.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2007 Pratet nettopp med teatercafeen, der var det desverre ingen ledige plasser for så mange før Jul. Skal innom i morgen, lettere å få et positivt svar ved personlig oppmøte. Jeg kan jo ta en spansk en og bedyre at det ble bestilt for leeeenge siden Ringer litt rundt nå så får vi se. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
CB. Svart 25.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2007 Plasser kan ordnes på følgende steder:-) Edderkoppen, DS Louice, teatercafeen (maks 10 stk), Holmenkollen park H, Frognerseteren, Bølgen og Moi, Druen, Grand Hotel, Continental (dårlig mat), Pascal, Hos thea, TGI Fridays, Big Horn, Feinschmecker. Mulig vi kan ordne Herbern, der kan vi også ta båt men tipper at maten er dårlig på et slikt sted, i alle falle julemat. Har Mouche skjekket opp Hvalstrand ? Spørsmålet blir hvor går vi ? Jeg skal på julebord kl 19 i kveld så ingen tilbakemeldinger fra meg før i morgen. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Anonym Svart 25.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2007 (redigert) Plasser kan ordnes på følgende steder:-) Edderkoppen, DS Louice, teatercafeen (maks 10 stk), Holmenkollen park H, Frognerseteren, Bølgen og Moi, Druen, Grand Hotel, Continental (dårlig mat), Pascal, Hos thea, TGI Fridays, Big Horn, Feinschmecker. Mulig vi kan ordne Herbern, der kan vi også ta båt men tipper at maten er dårlig på et slikt sted, i alle falle julemat. Av disse kan jeg si at DS Louise er et ok alternativ.. TGI Fridays er et bra alternativ om folk vil spise amerikansk.. Burgerne der er virkelig bra, TGI Fridays holder til tre forskjellige steder, Aker Brygge, Olav V's gt, og Karl Johan's gt. Big Horn har rett og slett ikke spesiellt bra biff, jeg ville heller forsøkt Jensens Biffhus. Herbern kan du nok utelukke, de har stengt for vinteren, som kjent er det jo en ren sommergreie. Det blir liv der en kveld til i høst, men da er det lukket selskap for beboerne på Herbern, i regi av Norsk Båtboerforening. Og som sagt tidligere: Å ta med båt kan du regne som umulig, havna er stappfull, og gjesteplasser finnes ikke på Herbern i vinterhalvåret! Det kan forsåvidt hende at man klarer å få ligge utenfor bølgebryteren, men det er nok også det eneste, inne i havna er det stappfullt.. Å koble til strøm kan være upopulært, da vi betaler pr. forbrukte kWh for vår kontakt.. Om det blir på TGI Fridays på Aker Brygge kan det hende jeg vurderer å komme, ellers tror jeg jeg står over. Redigert 25.Oktober.2007 av Anonym (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 25.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2007 Skal vi gå for Louice da, Aker brygge. Der får vi ribbe og lutefisk med mindre alle er hypp på burger Eller Hvalstrand som Mouche anbefaler ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Anonym Svart 25.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2007 Fridays har også mer enn burgere da, men ingen julemat.. For min del får jeg nok julemat på de 4-5 andre julebordene jeg skal på.. Her er menyen til Fridays: http://www.fridays.no/page?id=510 Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 25.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2007 (redigert) Har Mouche skjekket opp Hvalstrand ? Har jeg sendt de mail? Har sendt forespørsel på mail om hvilke dager de eventuelt har ledig i perioden 15 nov. til 10 des., tordager, fredager eller lørdager. Lar dere vite svaret så fort det foreligger! Ja, har visst det! Har jeg fått noe svar? Usikker på om jeg har anbefalt de, startet vel heller med Astor som hadde kjørt forbi og sett skilt med JULEBORD og så informerte jeg ham om at det var absolutt mulig å legge til der og så ville jo du så gjerne at jeg skulle sjekke opp siden jeg bor nærmest! Kortidsminnet Contraband? Redigert 25.Oktober.2007 av Mouche (see edit history) Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
oddgeir Svart 25.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2007 Skal vi gå for Louice da, Aker brygge. Der får vi ribbe og lutefisk med mindre alle er hypp på burger Jeg stemmer for Louise. Maritimt, god mat, god drikke. Jeg skjønner ikke poenget med å arrangere julebord uten julemat. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.