Jump to content

Øl og båtprat for Baatplassens medlemmer!

MartinN

Julebord hvor?  

129 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Skal til Oslo fredag 23 november og tenkte da å ta en :drink: eller muligens to om tørsten ikke slukkes etter det første dusinet... Er det flere som som er i byen da, så kunne vi slått følge... helt uformelt selvsagt og uten spiseplikt av noe slag... ja sogar ingen drikkepress heller..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Kan ikke en som bor inne i Tigerstaden eller deromkring bare skjekke opp Aker brygge ellerno , så ser vi hvor mange som kan / vil ? Eller's tipper jeg det blir grill mat på øya før vi for bestemt oss , uannsett så passer det ikke for alle samma ossen du snur å vender på det . Kommer jeg så kommer jeg selvsagt med båten , så tar jeg vel evt en skattefri bil derfra .

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Skal du ligge på svai?

Lå en kamerat inne på Aker brygge hele sist uke , gikk jo bra det da . Han sa at ikke det var noe problem ,bare ringe først var lurt . Er kansje ikke det største problemet og finne plass der inne på denne årstia , eller ?

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Lå en kamerat inne på Aker brygge hele sist uke , gikk jo bra det da . Han sa at ikke det var noe problem ,bare ringe først var lurt . Er kansje ikke det største problemet og finne plass der inne på denne årstia , eller ?

På denne årstiden er gjestehavna brukt som faste plasser..

Det er faktisk ca dobbelt så mange faste her i vinter som det er om sommeren!

Nå har de bygd om litt, så det KAN hende at det blir noen få plasser tilgjengelig, men jeg ville ikke satset på det..

jeg kan evnt komme med rapport noen dager før dette opplegget arrangeres.

Forøvrig.. Nå er plutselig selv arrangørene av Horten-treffet med på å ha "konkurrerende" aktiviteter i nærheten av hverandre.. Pussig at man endrer mening slik.

For jeg går ut fra at rem pratet for alle som arrangerte det treffet i Horten, som han ga uttrykk for.

Da trekker jeg mitt forslag. Jeg ønsket kun å ta båten inn og ha en gjestebrygge i nærheten av hyggekvelden. Ikke mer enn det. Jeg har aldri protestert på noen konkurranse tidligere. Tror du blander kortene her.

Lagt til: Jeg tror kanskje at den ene datoen som blir fastsatt ikke passer alle. Da kunne vi lagt en alternativ dato til f.eks. Hvalstrand Bad?

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Forøvrig.. Nå er plutselig selv arrangørene av Horten-treffet med på å ha "konkurrerende" aktiviteter i nærheten av hverandre.. Pussig at man endrer mening slik.

Funnet noe nytt å henge deg opp i ser jeg Anonym. Ikke mye å hente her er jeg redd. Å legge slike arrangementer i nærhet av Hortentreffet i tid var det jeg var og fortsatt er motstander av. Å arrangere et slikt julebord påvirker ikke deltagelsen på Hortentreffet på sommertid.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Funnet noe nytt å henge deg opp i ser jeg Anonym. Ikke mye å hente her er jeg redd. Å legge slike arrangementer i nærhet av Hortentreffet i tid var det jeg var og fortsatt er motstander av. Å arrangere et slikt julebord påvirker ikke deltagelsen på Hortentreffet på sommertid.

Men at noen følger opp et forslag om julebord/pilstreff med å legge opp et tilsvarende arrangement samme dag eller ihvertfall med kort opphold mellom.. Det ser du på som helt greit?

Er det sånn at når det er noe du styrer med er det ikke lov å legge opp noe i nærheten (tids og stedsmessig), men med en gang du ikke har noe med det å gjøre er det helt ok?

Jeg ser ikke logikken her.

Men at noen følger opp et forslag om julebord/pilstreff med å legge opp et tilsvarende arrangement samme dag eller ihvertfall med kort opphold mellom.. Det ser du på som helt greit?

Ja.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Gutta i Bergen klarer merkelig nok å arrangere julebord flere år på rad, uten noe som helst støy.

Det går tydeligvis ikke i Oslo.

Når avstemmingen indikerer Oslo den 16.11, da må det vel være greit at da blir det slik.

At noen da kommer med vikarierende argumenter for å ikke følge avstemmingsresultatet er uheldig syns jeg.

"hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2)

Gutta i Bergen klarer merkelig nok å arrangere julebord flere år på rad, uten noe som helst støy.

Støyen i Bergen kommer på julebordet og ikke før... vi har jo også onsdagspilsen i Bergen, og neste er jo den 7. november

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Skal innom Louice sener i kved, skal se hvor mange plasser de har den 16 og kommer med ytterligere info, sansynligvis i morgen.

Skal titte på båtmulighetene også. Sansynligvis er det mulig å legge seg inn ved siden av noen av charterbåtene. Nekter å tro det ikke er plass til en eneste båt. :wink:

Tror ikke jeg orker å skrive når je æ tibasj atte. :drink::lol:

Redigert av Contraband (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Mitt redelige forøk var å komme dem i møte som IKKE kan komme på det "store" julebordet. Jeg venter til dato er bestemt slik at alle kan få med seg denne datoen. Kan alle komme på dette så blir det ikke julebord nr. 2. Hvis det blir endel som IKKE kan komme på det "store" julebordet, hadde jeg tenkt å forsøke med på Hvalstrand Bad. Der har de gjestebrygge for oss som ønsker å komme med bår og overnatte i båten.

Glem at jeg er med å arrangere BP-treffet. Treffet har ingenting med dette å gjøre. Det var kun min velvillighet til å hjelpe andre som også hadde båt/ikke kan komme på det "store" julebordet.

Værre er det ikke. :cheers:

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...