JanB Svart 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 (redigert) Godt initiativ! ikkje bry deg om negative kommentarar frå BP-medlemmer med mange striper. Dette er sjølvsagt ikkje nokon konurrent til Hortentreffet el. tilsvarande. Kunne godt vore med på ein pubkveld med BP-folk i Oslo, dersom det hadde passa med ein av mine turar dit i jobbsamanheng. På denne sida av sommarferien er det berre første veka/helga i juni som passar for min del. Men det ser eg av meiningsmålinga er lite aktuelt... Håpar på nye moglegheiter til hausten. Kunne godt tenkt meg Hortenstreffet også, men det er så frykteleg langt i 7,5 knops fart... Redigert 21.Mai.2007 av janb (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Zikk Zakk Svart 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 Hvis vi er 10 som har lyst på pils 1-5 juni så må vel det gå ann å fikse... Sitér dette innlegget Link to post
wilma Svart 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 Støtter opp om forslaget, men har ikke svart da jeg faktisk ikke vil få tid. Men at noen foreslår slike uformelle treff er helt topp. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 22.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2007 Hvis vi er 10 som har lyst på pils 1-5 juni Har lyst på pils hver dag jeg... Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Linn Christina Svart 22.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2007 Ser at det burde vært enda ett alternativ på spørsmål 2: Svarte ja på første spørsmål, men Oslo er for langt unna... Helt enig i det. Det burde vært et slikt treff i hvert fylke Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 22.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2007 Hva med en lørdag i mnd. på Skjærhalden i sommer halvåret.Hadde vært fint det Ja det hadde vært fint, for der er jeg sikkert likevel Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 22.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2007 Hvis vi er 10 som har lyst på pils 1-5 juni så må vel det gå ann å fikse... Klart det! Kommer tilbake med tidspkt, men ønsker flest mulig så 1-15 juli (6 juli er foreløpig mest aktuelt).. Ikke noe problem å bli enige en gjeng om en øl eller to en kveld... Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 22.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2007 Kommer. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
CB. Svart 22.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2007 Bar 1 i Oslo på Aker Brygge er ikke noe dårlig alternativ, desuten så kan vi ha nachspiel på jobben og jeg slipper gå å legge meg om kvelden. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.