Jump to content

Kartplotter - butikk å anbefale i New York?

tomcat

Recommended Posts

Hei! Kona skal avgårde på en liten mini-ferie til New York snart. Da tenkte jeg jo at det passer seg med en kartplotter som "gave" til meg for at jeg holder hus, unger, båt og katt i orden mens hun er å koser seg :yesnod:

Er det noen som vet om noen butikker i New York (helst Manhattan) som har gode priser og utvalg? En slags maritim versjon av BH Photo&Video for de som kjenner til denne virksomheten.

Jeg tenker mest på en Garmin eller RayMarine i størrelsen 6,5-10 tommer. Helst med støtte for ekkolodd og ligende.

• 4 uker senere...

Garmin har en utmerket software oppdatering på hjemmesiden, der finnes det norsk språk til alle plottere... som selvsagt helt fritt kan lastes ned.. Skal forøvrig bestille en Autopilot til wmjmarine om en halvtime, når dem våkner i usa

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Jeg sammenlignet skjermen mellom 42X og 52X og synes det var en verden i forskjell på skarphet og detaljrikdom. Når jeg allikevel fikk muligheten til å spare litt penger via innkjøp i USA og egentransport hjem så slo jeg til på 525s. Har dog ikke kjøpt svinger til ekkoloddet, må bestemme meg for hvilken jeg vil ha først, men heller nok mot en som skal monteres på akterspeilet med sjøtemp.

Suveren service på telefon også fra wmjmarine :smiley:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...