lano2 Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 Er dere våkne ? Ble det sent ? Kom det noen damer også ? Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 (redigert) Er dere våkne ? Ble det sent ? Kom det noen damer også ? Joda, vi er friske og oppegående i dag, Lano. Vi hadde en veldig hyggelig kveld i går på "Privaten" i Bergen, en trivelig plass med lun atmosfære og mahognybrun patina. Vi var 4 stykker som behørlig markerte både jubileet til BP samt etableringen av "Øl&Båtprat" (ØB) med dertil passende mengder Newcaste Brown Ale. De fremmøtte var LA3939, Janb, Sydvesten og Phoebe. Vårt ervervede hjørnebord i etablissementet, - som forøvrig var forskriftsmessig merket med BP-vimpel,- har plass til flere, så her er det bare å møte opp for de som har lyst og mulighet første onsdag i måneden. Om det kom damer.., Regina_nei_takk dukket i alle fall ikke opp til tross for godt forberedte plystreøvelser. Imidlertid lever myten om at båtfolk tiltrekker blondiner fortsatt i beste velgående, også i Bergen Takk for en hyggelig kveld, Sydvesten, LA3939 og Janb, vi tar`n igjen! Redigert 6.September.2007 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 (redigert) slettet. Redigert 6.September.2007 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Xerb Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 Tenker jeg skal nyte en Guinnees fra fat i aften i Bergen by, er det noen andre som er i nærleiken og som føler for fristelsen... om en ikke føler for skikkelig øl så er det sikkert "dårlig oppvaskvann" fra Hansa også tilgjengelig formoder jeg. Jeg kjenner til to steder som har dette eminente brygget fra de britiske øyer, Scuffys Murphys og Henrik. Kill Kenny fra fat er også tilgjengelg om det svarte ikke slår helt an. Jeg har en ukentlig tur ut får å nyte slik eminent drikke... så mulighetene byr seg nok senere også vil jeg tro Hei Knut. Har du tatt med overlevnings utstyr siden du mener at Hansa er oppvaskvann Tror det er en krenking av Bergens 2 stoltheter Har dere lagt møtet på kontoret til faste dager Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 6.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2007 Slapp unna Hansa i går, det fanter Newcastle Brown Ale der så stedet ble godkjent...og jeg vil sette mine ben der igjen... treffene er satt til første onsdag i måneden Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Kjell E Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 Takk for sist, gutter! Stedet er absolutt besøkelsesverdig, til tross for at Hansaen serveres kun i størrelse 0,4. Hyggelig betjening, fulgte godt med på forbruket og var raskt på pletten med nye forsyninger. Regina_nei_takk, som tidligere sagt der var blondiner en masse tilstede. Men på spørsmål om de ville være med hjem og se på Reginaen svarte de alle ja, så de ble diskvalifisert grunnet dårlig smak. Synd, men sant..... Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Jawik Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 (redigert) Da kunne det virkelig monne med uformelle treff langs kysten. Ekstra båtskatt på øl, kaffe og vin går uavkortet til BP. Kroverten samler inn og formidler det videre. Conjacen holdes utenfor av "hellige" båtårsaker synes jeg. Hvor mange ble det ? Kronene ruller inn til BP i bøtter og spann. baatplassen.no redigert bort da jeg ble usikker på om det er lurt å oppgi adresse - men andre løsninger kan finnes.. Konto ???? Redigert 6.September.2007 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 6.September.2007 Del på Facebook Svart 6.September.2007 Ellers er det jo en del BP-folk som skal samles på Lost Weekend:https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=23580 Denne helgen lå vi fem BP-båter i pollen. Hvor mange ble det ? Kronene ruller inn til BP i bøtter og spann. Rettferdigheten skal fordeles likt var det en som sa (Mangler et treff i Bodø eller omeng, med mølje ala Mitsu) før regnskapets tid er omme. :smash: mvh jawik - ft på vei nedover uten båt Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
regina_nei_takk Svart 7.September.2007 Del på Facebook Svart 7.September.2007 Regina_nei_takk, som tidligere sagt der var blondiner en masse tilstede. ....nå tøyser du fææælt Kjellemann Nei, jeg beklager men toppløssoling på Sjøsanden ble prioritert foran "Bavariaeiere" denne gang....men kanskje en dag.... Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 7.September.2007 Del på Facebook Svart 7.September.2007 Kanskje jeg stikker innom Sjøsanden med Regina'en. Litt kos i regnskogen ? Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 22.September.2007 Del på Facebook Svart 22.September.2007 Etter en periode hvor arbeidslivet har krevd mer enn sin rett av tidsressurser, er jeg endelig kommet så langt at jeg får lest denne tråden. Første onsdag i måneden er merket i kalenderen. I oktober faller den sammen med høstferien lokalt, så da er det vel flere enn meg som er på rek. Men de Første Fire er vel såvidt godt forankret at de ikke beveger seg fra bordet. Jeg forutsetter at det er tilgang for oss som pga manglende offentlig transport (siste buss fra byen går kl 1955 eller noe slikt) må ha styiringsfart- og kapabilitet hjem. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Bergen Svart 27.September.2007 Del på Facebook Svart 27.September.2007 Hvordan er det førstkommende onsdag, dukker det opp noen fastboende eller flyktninger på privaten ? Jeg er klar Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 28.September.2007 Del på Facebook Svart 28.September.2007 (redigert) Du skal ikke se bort fra at det er overveiende sannsynlig, ja endog overhengende fare for, at det er en viss mulighet for at sjansen er tilstede for at det eksisterer grunner som taler til fordel for at... nå mista jeg tråden her, gitt! Jo, det var det ja! Jeg kommer! Såfremt mer tungtveiende grunner ikke kommer i veien, slik som pestilens, III verdenskrig eller arbeidsgivers til tider uforståelige trang til å sende meg rundt i verden.... (På den annen side, denne propensitet fra arbeidsgivers side til utenlandsreiser for unge meg gjør jo at drukkenskapet tilføres driftsmidler i takt med uttaket av ambrosia som er komplimentært til velbehag i konsumet) Mvh, Kjell Redigert 28.September.2007 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
regina_nei_takk Svart 28.September.2007 Del på Facebook Svart 28.September.2007 Helmax, Kjell Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 29.September.2007 Del på Facebook Svart 29.September.2007 Du skal ikke se bort fra at det er overveiende sannsynlig, ja endog overhengende fare for, at det er en viss mulighet for at sjansen er tilstede for at det eksisterer grunner som taler til fordel for at... For min del virkar det svært sansynleg. Eg er gressenkemann og har fri frå jobb dagen etter... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
regina_nei_takk Svart 1.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 ...det nærmer seg vel onsdag igjen ? Vurderer en "foretningsreise" til Bergen....det er vel der det skjer ? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 1.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 Jeg kommer nok innom jeg også... om ikke ramlende inn så muligens ut... klarer neppe å vente helt til klokken 8, så jeg er nok der litt før.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Skipper Worse Svart 2.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2007 Etter særskilt innkalling og på tross av meget knuragtig motstand fra QB vil jeg etter alle solemerker stille på morgendagens evenement. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
TideRace Svart 2.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2007 (redigert) Jeg befinner meg pt. i utlandet (for oppklaringens skyld; ikke Bergen...) og må derfor dessverre melde mitt fravær i morgen. Det burde imidlertid være mer enn enkelt å oppdrive en Newcastle Brown Ale også her , så jeg sender en gyllenbrun, duggfrisk og skummende tanke til dere ved 20-tiden fra et teakkulørt stamsted i nabolaget, hvor den maritime atmosfæren forøvrig er begrenset til fargen på inventaret. Forøvrig, tar du ansvaret for blondinene denne gangen, Kjell? Ønsker dere en hyggelig kveld i morgen og kommer sterkere tilbake Redigert 2.Oktober.2007 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 3.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2007 Då er det ikkje så lenge igjen. Eg kjem litt seinare enn kl 20 p.g.a. maritime aktivitetar. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
regina_nei_takk Svart 3.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2007 ...da er jeg i lokalet, men ser ingen kjekke menn ? Kan dere gi lyd ? Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 3.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2007 (redigert) Det er heller ikke registrert ukjente blondiner i vår nærhet, Regina_n_t, hverken på Privaten i Bergen eller rundt min nåværende destinasjon. Minner forøvrig om mitt innlegg #64... i denne tråden, kan du tygge litt på den problemstillingen før du grubler for mye på dette? Redigert 3.Oktober.2007 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 15.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2007 Det må då vel vera fleire som bli med? Nei, vettu hva, denne har jeg ikke fått med meg! Bedre sent enn aldri? Satser på få neste samling med meg, selv om Lillefix er på jobb hver onsdagskveld, men skulle da klare å skaffe barnevakt? Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 16.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2007 Då har dette blitt ein eigen meldingstråd for BP-treffa i Bergen, med tittel "Øl og båtprat Bergen" Har fått Ingar til å skilla ut innlegga som gjeld dette (og det var dei aller fleste) frå den opphavelege tråden. Den tråden starta med generelle "landsdekkande" innlegg om øl og båtprat. Tråden finns framleis med det orginale namnet Øl og båtprat II. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Sydvesten Svart 6.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2007 Første onsdag i november i morgen... noen steming for en øl.... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.