Frøken Fryd Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Litt usikker på om eg kan koma i morgon, men håpar det let seg gjera. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Skipper Worse Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Alltid stemning!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bergen Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 -Gressenkemann denne uken Sitér dette innlegget Link to post
LykkelitenIV Svart 7.November.2007 Link til dette innlegget Svart 7.November.2007 Dette virket jo interessant nok til å være med på ... Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Ask Svart 7.November.2007 Link til dette innlegget Svart 7.November.2007 Kor og når? Skal du Janneau? Ask Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 7.November.2007 Link til dette innlegget Svart 7.November.2007 Reknar med det er vanleg stad og tid: "Privaten" frå kl 20. "Privaten" ligg i Vaskerelvsmauet, i andre etg. på Smauet mat og vinhus. Kan m.a by på byens flottaste utandørs røykesalong... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Sydvesten Svart 7.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2007 Jeg sliter med å rekke dettei dag, er satt opp på flight fra plattformen til land klokken 19.20 i dag, og er neppe på Flesland før en time senere... deretter blir det å karre "liket" til byen, men kommer om jeg rekker ned innen rimelig tid.... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Frøken Fryd Svart 7.November.2007 Link til dette innlegget Svart 7.November.2007 Vi skal vente på deg vi Sitér dette innlegget Link to post
hasse Svart 7.November.2007 Link til dette innlegget Svart 7.November.2007 Jeg er med privaten kl2000 Hasse Sitér dette innlegget NB 820 Link to post
Skipper Worse Svart 7.November.2007 Link til dette innlegget Svart 7.November.2007 Jeg må stå over --- overraskende forpliktelser i heimen. Grrrrr...... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Sydvesten Svart 29.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2007 (redigert) Er det stemning for en øl og litt båtprat onsdag den 2 januar eller er det for tett etter nyttårsaftenen... Redigert 29.Desember.2007 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Frøken Fryd Svart 30.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2007 (redigert) Jeg synes vagt at en fyllingensupporter ikke dukket opp sist gang... Er det noen som kommer denne gangen eller skal man melde seg av 30 minutter før tidspunktet? Jeg beklager den direkte tonen men det er kjekt for alle at de som kan kommer, de som ikke vet om de kommer kan kalle seg selv en overraskselse Når det er sagt så satser jeg på å komme om det skulle bli aktuellt, iallefall om ikke jobben sender meg rundt omkring... Redigert 30.Desember.2007 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 30.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2007 Når det er sagt så satser jeg på å komme om det skulle bli aktuellt, iallefall om ikke jobben sender meg rundt omkring... Litt det samme her. Jeg er førstereserve på jobben denne uke. Det innebærer at a) Jeg kommer om ingen av mine kollegaer er syke denne kvelden, b) Ølet må for min del bli Clausthaler Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 30.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2007 (redigert) Så da lager vi en enkel liste da så får vi oppdatere den etter hvert som den forandres: Sydvesten Frøken Fryd Bergen Siter gjerne listen og før på deg selv Redigert 30.Desember.2007 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 2.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2008 Hva blir det til her? Blir det kun en ekslusiv gjeng i kveld eller det flere som vil henge seg på ? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2008 (redigert) Jeg har igrunn allerede svart men så var det resten da? Hva med Hasse? LA3939? Sydvesten? Worse? Fenderen? Ida Marie? Janb? Redigert 2.Januar.2008 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 2.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2008 Har fått med meg at det er pils på gang, men må nok stå over denne gongen. Skal grytidleg opp i morgon... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Nyste Svart 2.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2008 Hva blir det til her? Tid og sted? Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 2.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2008 Nyste, det er på Privaten, fra ca 19:00 og utover. Vel møtt! Men jeg er usikker på om jeg kommer selv, me fer nett sjau.... Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2008 Ida Marie og Fenderen sitter og vurderer å ta turen... Sitér dette innlegget Link to post
hasse Svart 2.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2008 Jeg har igrunn allerede svart men så var det resten da? Hva med Hasse? LA3939? Sydvesten? Worse? Fenderen? Ida Marie? Janb? Hmm Kanske jeg kommer. Det kommer an på ??????..... Hasse. Sitér dette innlegget NB 820 Link to post
Sydvesten Svart 2.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2008 Jeg er nok på Privaten rundt klokken 8 i kveld..... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
o.b.lix Svart 2.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2008 Lillefix er på jobb, og da må o.b.lix se etter idefix og de andre barna... Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2008 Ida Marie har meldt pass, samme har fenderen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.