JanB Svart 10.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2008 Første onsdag i februar har passert utan nokon form for sosial bp-aktivitet i Bergen (i alle fall så langt eg kjenner til...), men så er det snart båtmesse. Skal me gjera noko forsøk på treff i samband med messa, t.d torsdag eller fredag? Møtes på messeområdet og deretter forflytting til passande vasshol, t.d Bien Bar på Danmarksplass? Kva seier dykk, folkens? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Sydvesten Svart 10.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2008 Dæven,det har du rett i.... Jeg skal på messa på torsdag, regner med at det kan bli en liten på kvelden også, det kan hjelpe på 3-for syken Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Frøken Fryd Svart 10.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2008 Hvis jeg rekker inn fra nordsjøen på torsdag er dette en god plan Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 11.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2008 Torsdag kan vera ein god plan. Er det fleire som melder seg? Nokon som veit om det er mogleg å kjøpa todagars-billett til messa? Når ein har kort veg, kan det vera greit å fordela gledene ut over fleire dagar... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
TideRace Svart 11.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2008 (redigert) Hvor lenge varer båtmessa i Bergen? Skal antagelig til Bergen torsdag/ fredag neste uke, men det er selvfølgelig dårlig timing i forhold til BP-treff på Privaten. Redigert 11.Februar.2008 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 11.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2008 (redigert) Torsdag 14. til søndag 17. Åpningstider 14 - 20 torsdag og fredag, 10 - 18 lørdag og 11-18 søndag. Ser ut som det kan bli litt småprat over noen kolde på torsdagen.... Mvh, Kjell Redigert 11.Februar.2008 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Sydvesten Svart 11.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2008 (redigert) Ser ut som det kan bli en kort dag på jobben på torsdag, regner med at jeg er på messen før "rush" trafikken til byen starter..... det betyr et jeg er der ved 3 tiden... er ikke noen grunn til å vente lengere enn nødvendig heller... Selges det kolde forfriskninger på messen av god kvalitet, slik at bilen bør parkeres i heimen først.. Redigert 11.Februar.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
JanB Svart 12.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2008 Så vidt eg hugsar, pleier dei å ha forfriskingar inne på området. Uansett er det ikkje lang (gå-)avstand til passande stader med lengre opningstid. Men du bur jo i gåavstand frå Arenum, Sydvesten, så det skulle vel ikkje vera nokon grunn til å dra på bil... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
JanB Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 Skal me ta opp igjen "tradisjonen" med treff første onsdag i månaden på Privaten? Nokon som er med på øl og båtprat i kveld? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Bergen Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Jeg er med på å ta opp tradisjonen, men i kveld kom litt brått på og det passer dårlig Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Jeg stiller også om anledningen byr seg, desverre er jeg ikke hjemme i dag... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Alt for kort varsel. Worse skal/må på et skolearrangement i dag, påtvunget av QB for å gi moralsk støtte til den yngre generasjon. Neste gang?` Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
TideRace Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 (redigert) Beklager, samme her. Geografien passer dårlig i kveld. Jeg har flybillett til Bergen i morgen tidlig og returnerer til Vestfold på fredag. Med andre ord et døgn for sent. Redigert 4.Februar.2009 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Kom litt sent på... Men jeg har et forslag; hva om å legge dette til en annen dag enn onsdag, for jeg kan (nesten) aldri onsdager??? Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Enig i at det kom litt brått på. Men skulle me holdt oss til opphaveleg tradisjon, skulle det vore den første onsdagen i månaden. No er det berre ei veke til båtmessa. Det har jo fleire gonger vore snakk om eit treff i samband med det. Skal me gjera alvor av det i år? Fredag? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Bergen Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Skal me gjera alvor av det i år? Fredag? Eg er med, kansje blir Kaptein Blondebill med som gallionsfigur Sitér dette innlegget Link to post
-Matros- Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 båtmessen.. den er på arenum?, og må man ha bestilt billett?, eller kjøper man i inngangen?.. og noen som vet hvor mye det koster for en billett? Beklager vist det ble litt uklart. Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Kjell E Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 (redigert) Matros, ja det er i Arenum. Billetter kjøpes ved inngangen, vet ikke hvor mye det koster i år, men det har pleid å ligge på hundrelappen for voksen. Åpningstidene i år er torsdag 12. og fredag 13. 1400-2000, lørdag 14. 1000-1800 og søndag. 15 1100-1800 Mvh, Kjell Redigert 4.Februar.2009 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
-Matros- Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
JanB Svart 5.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 Meiner du Lego-båtar og slikt? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
-Matros- Svart 8.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2009 Meiner du Lego-båtar og slikt? :lol: , jeg mente nok båter som river,steady,gh og cyber.. båter i den klassen Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.