regina_nei_takk Svart 23.August.2007 Del på Facebook Svart 23.August.2007 (redigert) Mobilnummert mitt er: 95171693 om noen andre slår følge.... ring meg til uken da Phoebe så tar vi en øl.. ...leser kona di baatplassen.no ? Dette er jo nærmest en invitasjon til stril-damer.... Blir det piker-vin-og-sang, også ? :nono: Redigert 23.August.2007 av regina_nei_takk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 23.August.2007 Del på Facebook Svart 23.August.2007 (redigert) Blir det piker-vin-og-sang, også ? :nono: Piker ...? Våre ligger godt fortøyd i havna og håper på sol i helgen, "Regina_n_t". Men du må ikke forveksle dem med "striljenter", det fortjener de ikke :nono: Pikene våre er jo akkurat det vi samles om "Phoebe" et jentenavn, mye brukt som kjælenavn "over there" , men er også navnet på Saturns 4. måne for de som er astrologisk interesserte. Og siden dette er min fjerde store båt... Phoebe er gresk, kommer fra mytologien og betyr noe slikt som "bright" på engelsk.. skinnende på norsk ... dessuten har min "Phoebe" omtrent samme lynne som Phoebe Buffay fra serien "Friends". Lyder "Fibi" på norsk om du skulle se henne i nærheten av en pub, men da fremdeles flytende. Samme med Stauden, stødig og flott jente, det ser du på navnet. Hvordan kunne du i det hele tatt komme på denne kjetterske tanken med striljenter, Regine_n_t ... Og dessuten, hva slags båter er det? Vin... går det ikke grundig frem av tråden at det er skipsmjød som gjelder? Og irsk sådan Oppfordring: Les tråden en gang til og begynn på innlegg #1 Sang... får da håpe det Du har vel hørt om artisten Phoebe Legere ? På Zachariasbryggen kan det hende en eller annen entertainer drar igang noen shantys og sjømannsviser ut på kvelden. Med utsikt over Vågen og Staslem Råkuhl. Redigert 23.August.2007 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 23.August.2007 Del på Facebook Svart 23.August.2007 ...stril-jenter, reiler von kattep... og jan eggum. Kan det bli bedre ? Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 23.August.2007 Del på Facebook Svart 23.August.2007 ...stril-jenter, reiler von kattep... og jan eggum. Kan det bli bedre ? Sikkert ikke, men det er ingen drømmemeny for oss gutta når vi skal treffes på ljugekrakken for å drikke skipskost og pludre Båt Mmhhhh ... aner jeg en aldri så liten utflyttet stril-jente i regina_n_t ... ? Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 23.August.2007 Del på Facebook Svart 23.August.2007 ...legger du an på meg ? Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 23.August.2007 Del på Facebook Svart 23.August.2007 ...legger du an på meg ? Nei.. ikke deg, men båten (stod det ikke "Bavaria-owner" i profilen et sted ) Min største utroskap er en stigende interesse for seilbåt om dagen Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 23.August.2007 Del på Facebook Svart 23.August.2007 vi gåtr mot månedskifte nå og da kunne det vært greit med en fast dag, første xxxdag i månden f.eks. Vi bør bruke ukedager til slikt slik at ikke helga blir ødelagt, med unntak av julebordet da Då må me finna ein vekedag. For å starta ein stad; Kva med onsdag, - altså kvar første onsdag i månaden? Eller er andre dagar betre? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Sydvesten Svart 23.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2007 Onsdag er en fin dag, skal vi se om vi får det til første onsdag i september da.. skulle vel bli den 5. det da.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
regina_nei_takk Svart 29.August.2007 Del på Facebook Svart 29.August.2007 ...hva med onsdag 29. august ? Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 29.August.2007 Del på Facebook Svart 29.August.2007 Er i Bergen, men må jobbe utover ettermiddag/ kveld.. Dessuten er hotellsituasjonen foreløpig uavklart. Nærmeste mulighet for hotellrom er pr i formiddag i Hardangerområdet, iflg reisebyrået. Mulig jeg derfor må ta et kveldsfly hjem. Imidlertid ser jeg fram til en BP-pils i godt lag så snart det lar seg gjøre Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 29.August.2007 Del på Facebook Svart 29.August.2007 ...sikkert noen på forumet her som har en ledig lugar i Bergen. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 29.August.2007 Del på Facebook Svart 29.August.2007 Onsdag er en fin dag, skal vi se om vi får det til første onsdag i september da.. skulle vel bli den 5. det da.. Faste "øl-treff" for BP-medlemmer i bergensområdet er foreslått til kvar første onsdag i månaden, med start frå september. I dag er det ei veke til, og for nokon av oss er det på tide å planlegga... For at ikkje dette skal falla heilt i fisk, kan det vera greit å vita om nokon kjem og i så fall kven. Så meld i frå i denne tråden framover! Som møtestad tillet eg meg å føreslå Privaten. Det er ein fin plass for "gentlemens talk" (der sjølvsagt damene også er velkomne). Utvalet i baren burde også tilfredsstilla dei fleste. Kva med møtetid frå kl. 20 og ut over? Sjølv reknar eg med å stilla, dersom fleire gjer det. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Sydvesten Svart 30.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2007 Jeg kommer selvsagt.... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
TideRace Svart 30.August.2007 Del på Facebook Svart 30.August.2007 (redigert) Hyggelig.. jeg er på plass forutsatt at neste uke går etter planen. Jeg bor som regel rundt Vågen; dvs SAS, First Marin eller Choice Havnekontoret. Privaten ligger i nærheten her, eller husker jeg helt feil? Adresse/ kartutsnitt? Forøvrig, 1 måned er lang tid mellom hver pils for oss dag- og ukependlere, Sydvesten. Og det må jo være lov å ta en uorganisert Kilkenny i mellomtiden.. Jeg har lagt mobilnummeret ditt inn på telefonen under "Sydvesten" og ringer uansett dersom behovet for en miks av Pils&Båtprat skulle trenge på. Redigert 30.August.2007 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 30.August.2007 Del på Facebook Svart 30.August.2007 Ligger innenfor krypeavstand - hvis du har gode knær SAS Norge er nærmeste hotell, da blir krypeavstanden behagelig. Kart Mvh, Kjell - som har skumle hensikter om å komme også. Sydvesten og ego har noen ufullbyrdede diskusjoner som tas best på slike steder. Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Sydvesten Svart 30.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2007 Forøvrig, 1 måned er lang tid mellom hver pils for oss dag- og ukependlere, Sydvesten.Og det må jo være lov å ta en uorganisert Kilkenny i mellomtiden.. Det skal mye til for at sier nei til en duggfrisk en som ikke heter Hansa, og jeg er enig at en måned alt for meget som ikke har noe skikkelig hjem i her i byen.. Jeg har min ukenlige, så du skal bare plinge på.. Mvh,Kjell - som har skumle hensikter om å komme også. Sydvesten og ego har noen ufullbyrdede diskusjoner som tas best på slike steder. Det var da knakende hyggelig dette da... var redd du var gått over i avholdsforeningen... Våre diskusjoiner blir nok aldri fullbyrdet, så dette blir en evigvarende diskusjon som ikke ender før lokket spikres på for en av oss.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
TideRace Svart 30.August.2007 Del på Facebook Svart 30.August.2007 Hvordan kjenner vi hverandre igjen? Lang frakk, hatt, solbriller og et sammenrullet Båtmagasinet under venstre arm? Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 30.August.2007 Del på Facebook Svart 30.August.2007 Gul sydvest ser bedre ut .... Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 30.August.2007 Del på Facebook Svart 30.August.2007 Men andre ord antrukket som ekte båtfolk! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Sydvesten Svart 30.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2007 Astor sente meg dette bildet tatt rett før eksamen på D5L, selvsagt maritimt antrukket og ubarbert...ombord på Gamle Salten. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
JanB Svart 30.August.2007 Del på Facebook Svart 30.August.2007 "Privaten" ligg i 2. etasje i Vaskerelvsmauet 1, like ved Logehaven. I første etasje ligg "Smauet Mat & Vinhus", som også kan anbefalast når ein vil ha eit godt måltid. Privaten har "røykeavdeling" inn mot bakgården, for dei som måtte trenga det. Kart: Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
regina_nei_takk Svart 31.August.2007 Del på Facebook Svart 31.August.2007 Hva med å ta en BP-øl i Mandal hver tirsdag på Jonas, lano2 ? Vi kan jo snakke om gamledager - da du seilte rundt i en Bavaria.... Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 31.August.2007 Del på Facebook Svart 31.August.2007 Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 31.August.2007 Del på Facebook Svart 31.August.2007 (redigert) ...er 55 antall mål som scores mot MK eller...? Redigert 31.August.2007 av regina_nei_takk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.