Jump to content

Hvem selger Teknisk hvitolje (WhiteWay 15)?

Bonus

Recommended Posts

Det er Statoil som produserer eller markedsfører det ja. Hvis ingen vet om dette kan kjøpes i vanlig handel. sender jeg vel en mail til Statoil på Mandag. Produktdatabladet viser til en navngitt Produktsjef og en mailadresse.

Jeg sendte en mail til kundeservice hos Statoil og spurte om hvor man får kjøpt Teknisk Hvitolje. Statoil svarte umiddelbart :yesnod: , her er svaret:

Teknisk hvitolje = Statoil WhiteWay 15

Pris pr. kg lev i 9 kg bøtte, ( ca. 10 liter ) NOK 33,95 + mva, hentet

vårt hovedlager Fagerstrand,

som ligger nord for Drøbak.

Om ønsket kan vi levere direkte med bil til dem mot en kosnad på NOK 200,-

+ mva

Jeg sendte en mail til kundeservice hos Statoil og spurte om hvor man får kjøpt Teknisk Hvitolje. Statoil svarte umiddelbart :yesnod: , her er svaret:

Teknisk hvitolje = Statoil WhiteWay 15

Pris pr. kg lev i 9 kg bøtte, ( ca. 10 liter ) NOK 33,95 + mva, hentet

vårt hovedlager Fagerstrand,

som ligger nord for Drøbak.

Om ønsket kan vi levere direkte med bil til dem mot en kosnad på NOK 200,-

+ mva

Dersom dette luriumet er så fantastisk på teakdekk så er det nok flere som kan tenke seg å prøve. Det kan virke som dette ikke er et forbrukerralatert produkt, men selges til industri etc. Synest det er merkelig at ikke Statoil-stasjonene kan skaffe i mindre kvanta.

Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet.

Jeg brukte Teknisk Hvitolje på vår forrige båt, Nidelv 690, så jeg vet at det fungerer bra. Har tenkt å stikke innom Statoil på Fagerstrand for å få med litt "i original emballasje".

Ifjor fikk jeg det levert i brusflasker ...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...