Bonus Startet 19.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2007 (redigert) Ifjor var det en diskusjon om den beste oljen for natet teakdørk. Teknisk hvitolje ble anbefalt. Statoils datablad presenterer oljen slik: WhiteWay 15 Teknisk hvitolje av høyrafinert parafinsk baseolje med meget høy renhet. Inneholder ingen tilsetninger og er absolutt syrefri. Men, hvor får man kjøpt denne oljen?? Redigert 19.Mai.2007 av Svenning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 19.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2007 Du kan sikkert prøve å sende en mail til Statoil for å forhøre deg ang dette. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 19.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2007 Regner med det er Statoil som selger dette? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 19.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2007 Det er Statoil som produserer eller markedsfører det ja. Hvis ingen vet om dette kan kjøpes i vanlig handel. sender jeg vel en mail til Statoil på Mandag. Produktdatabladet viser til en navngitt Produktsjef og en mailadresse. Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 19.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2007 Kan de ikke bestille dette på en Statoilstasjon, hvis de ikke har den i butikken ? Kanskje du må kjøpe en kartong da, men kan jo spørre. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 21.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 Jeg sendte en mail til kundeservice hos Statoil og spurte om hvor man får kjøpt Teknisk Hvitolje. Statoil svarte umiddelbart , her er svaret: Teknisk hvitolje = Statoil WhiteWay 15 Pris pr. kg lev i 9 kg bøtte, ( ca. 10 liter ) NOK 33,95 + mva, hentet vårt hovedlager Fagerstrand, som ligger nord for Drøbak. Om ønsket kan vi levere direkte med bil til dem mot en kosnad på NOK 200,- + mva Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 Jeg sendte en mail til kundeservice hos Statoil og spurte om hvor man får kjøpt Teknisk Hvitolje. Statoil svarte umiddelbart , her er svaret: Teknisk hvitolje = Statoil WhiteWay 15 Pris pr. kg lev i 9 kg bøtte, ( ca. 10 liter ) NOK 33,95 + mva, hentet vårt hovedlager Fagerstrand, som ligger nord for Drøbak. Om ønsket kan vi levere direkte med bil til dem mot en kosnad på NOK 200,- + mva Dersom dette luriumet er så fantastisk på teakdekk så er det nok flere som kan tenke seg å prøve. Det kan virke som dette ikke er et forbrukerralatert produkt, men selges til industri etc. Synest det er merkelig at ikke Statoil-stasjonene kan skaffe i mindre kvanta. Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Bitteliten Svart 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 HAr det på teaken min - og det ser bra ut. Helt ren olje. Svenning - få Morberg til å snakke med Jonny i etasjen under. Jeg fikk en flaske fra Aaby Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 22.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2007 Jeg brukte Teknisk Hvitolje på vår forrige båt, Nidelv 690, så jeg vet at det fungerer bra. Har tenkt å stikke innom Statoil på Fagerstrand for å få med litt "i original emballasje". Ifjor fikk jeg det levert i brusflasker ... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2007 (redigert) Den funker bra på brusflasker også. Tror min er på en "grønn Farris" flaske. Redigert 22.Mai.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.