Bonus Startet 20.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2007 Overnatter du i Moss Gjestehavn (Kanalen) er det greit å vite at du kan få kjøpt morgenbakt brød noen meter unna. På Jeløysiden, noen meter syd for Kanalen ligger Mors Cafe. Deilig nystekt brød, croisanter, kaffe og annet godt. Så en båt med BP vimpel på min morgenbrød tur idag, og ga ham tipset. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 20.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2007 (redigert) Order eget morgenbrød Redigert 20.Mai.2007 av bjorngb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 20.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2007 Men i Moss så ordner Mor morgenbrødet.... Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 20.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2007 Javel, du liker å gå på tur å vise frem morgenbrødet..?!?!?!?*hmmmmmmm* Sitér dette innlegget Link to post
Trond C Svart 20.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2007 Ja, morgenbrød er gull i munn, sier de................. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 20.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2007 Idag smakte det ekstra godt! Et morgenbrød og to croisanter .... Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 20.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2007 Sikkert topp det med ferskt,men husk ta aldrig med brød til bakeren. MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Bitteliten Svart 20.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2007 Mors kan anbefales på det sterkeste. De har brød som smaker godt. De ligger på Jeløysiden av Kanalparken. Det er mange ting vi ordner i Moss, også morrabrød Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 20.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2007 Da jeg altid har kona med på båttur kommer det altid vel med ett godt morrabrød. Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 20.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2007 Takk for tipset ditt Svenning! Lå selv i kanalen i hele helgen,så dette skulle jeg ha visst. Og til dere andre med "flåsete" kommentarer,spar dere! Sitér dette innlegget Link to post
Chanty Svart 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 Takk Svenning. Det var meg du tipset søndag morgen om ferske brød og kan bare bekrefte det Svenning sier dette var nydelig å få tak i på morgenen. Det var første seilas med båtplass vimpelen på og fikk altså nytte av den allerede da (fantastisk). Mvh Wiktor Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 Dette stedet dere skriver om har faktisk også den beste egg og bacon-menyen jeg har smakt ! Hvis det regner eller blåser en morgen, så prøv heller å nyte denne i cafeen der ! Anbefales ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.