Allan E Startet 20.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2007 Har en kamerat som har montert en erstatningspære av LED-typen i en tricolor oppe i mastetoppen. Den støyer så mye at støyen ikke kan fjernes med squelsh. Er det antenne og lanterne som står for nærme hverandre? Eieren sa at det så ut som små transformatorer inne i pæren, altså det var med der enn bare led. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 20.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2007 Er det kanskje dimmefunksjon som ødelegger? Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
SveinHa Svart 20.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2007 En lysdiode i seg selv støyer ikke. Her må være et eller annet elektronikk (spenningsregulering?) som støyer. Produsent/importør av LED burde kunne svare på dette. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.