Marwin Startet 11.Desember.2003 Link til dette innlegget Startet 11.Desember.2003 Er det noen som kjenner denne båttypen? http://www.batmagasinet.no/baatweb/bmweb.n...nsf/pages/27233 Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Krapyl Svart 11.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2003 Dette må jo være framifrå. De har utstyrt styrhuset med høyt fribord og triplan. Videre har de satt kapteinstolene i fartsretningen. Hvilken nyvinning. Baugspyd har den også, hva nå det er. Men det store her må jo være bautpropellen. Jeg personlig kan ikke leve uten bautpropellen. Tenk å kunne baute bare ved å snurre på propellen. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Walter_S Svart 11.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2003 Dette må jo være framifrå. De har utstyrt styrhuset med høyt fribord og triplan. Videre har de satt kapteinstolene i fartsretningen. Hvilken nyvinning. Baugspyd har den også, hva nå det er. Men det store her må jo være bautpropellen. Jeg personlig kan ikke leve uten bautpropellen. Tenk å kunne baute bare ved å snurre på propellen. Skønner jo at du leser annonsen, som fanden leser bibelen! Også jeg synes at annonsen har noen amatørmessige uttrykksfeil, hvis man tenker over at den annonsen skal selge en båt til 460.000,- virke det lite seriøst! Men selve konseptet, båten i seg selv er sikkert bra! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Lars H. Svart 11.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2003 Så dere ikke den morsomste feilskrivingen? ". . høye rekker rundt i syrefat, . . " Hvem sin lyst, jeg har ikke behov for et fat med syre ombord. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Krapyl Svart 11.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2003 Noksrt r ett virent spårk!! Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Suzuki Svart 11.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2003 " mest solgte 24 foter i sin klasse " Dette er vel markedets største klasse også ? Hvilke andre finnes egetlig ? Targa..? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.