La Digue Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Savner spørsmål om trekk til fendertrekkene Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
Ingar Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Mysteriet er oppklart, det viser seg at de som velger "vis meg resultatet" også telles med i totalen. Kan vel se på det som å stemme blankt. Så antall stemmer i spørsmål 2 viser hvor mange som virkelig har stemt. Totalen minus dette tallet viser hvor mange som har valgt "vis meg" Summen på spørsmål 1 kan bli høyere enn spørsmål 2 siden man kan stemme på flere av alternativene. Alt i alt ganske forvirrende, men altså "working as intended" ifølge Invision. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 23.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Vi datafolk er flinke til å overtale kunden om at alt virker. Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Minner om eit datafirma der dei hadde laga eit «utkast» til lisensavtale som låg ved installasjonsprogrammet. Med eit uhell var ikkje denne bytta ut før publisering, og i lisensavtaleteksten stod det: «Her fraskriver vi oss det meste.» Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Jeg ser at det har kommet inn flerre stemmer her i kveld ! Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 (redigert) ikke så vakkert med møkkete fendere som er fulle av div guffer . Så kommer det en båt og legger seg longside på deg og hiver ut fendrane sine fulle av guff , artig det på den kansje nypollerte båten din eller? Jeg bruker trekk og båt med fendere og det hele blir godt spyla etter alle turer . Trudde det var helt vanlig å spyle båten når du har vært på tur , eller kommer til en havn så du får av alt saltet . Men kansje ikke vanlig , men slik gjør nå jeg det . Tine III Mye bra i det Tine skriver her. Jeg bruker fendertrekk da jeg rett og slett syntes møkkete fendre taler for seg og kanskje mest om eieren. Er det en bruksbåt som f.eks. en bruksbåt for fiske mener jeg det er greit at fendre henger ute under fart og ser møkkete ut. Men en fritidsbåt som at på til er ren innabords bør vel også ha rene fendre? Vi deler tross alt fendre med nabobåten og da vil vi vel være litt presentable? Dette har ingenting med snobberi å gjøre men rett og slett sunt båtvett. Det er adskillig lettere å vaske ett fendertrekk enn å gå løs på en stor kulefender med jiff el.lign. Redigert 17.Desember.2009 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Brutus Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Har bare hått båter hvor funksjon har 1.prioritet. Da er ikke fendertrekk, blomsterpotter, nips og annet tullball inne i bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Dette har ingenting med snobberi å gjøre men rett og slett sunt båtvett. Noen vil ha båt andre vil ha en pyntegjenstand - Inge - Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
sydspissen Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Finnes det egne Grand Banks fendertrekk ? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 (redigert) Jo du kan også si det sånn, men personlig bruker jeg båten hele året og mener selv jeg tar hensyn til andre ved å ha rene fendre mot nabobåten. Som Tine også skriver: - Vi vasker/spyler båten etter bruk slik at salte ikke skal ligge å tære på gelcoat. Lite jobb og gir et langt hyggeligere bilde. Nå har jeg hatt stort sett gamle båter og vet at det skal lite jobb til for å holde den i grei stand. Det er store verdier man forvalter og det er hyggelig at man i den perioden man disponerer båten holder den greit slik at nestemann ikke bør gå helt i "bånn" for å få den presentabel. Om det finnes egne GB-trekk vet jeg ikke, men GB selger endel effekter. Har ikke benyttet meg av dette. Redigert 17.Desember.2009 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
sydspissen Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Astor, så du er en av de som svarte "Ja" på spørsmålet om : Tror du fendertrekk ødelegger gelcoat'en ? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Jeg svarte ikke. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
TF Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Morsom poll. Jeg prøvde med et nei, men da kom det feilmelding om at alle spørsmål måtte besvares. Jeg haket så ut alle, alt ok. Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Mysteriet er oppklart, det viser seg at de som velger "vis meg resultatet" også telles med i totalen. Kan vel se på det som å stemme blankt. Så antall stemmer i spørsmål 2 viser hvor mange som virkelig har stemt. Totalen minus dette tallet viser hvor mange som har valgt "vis meg" Summen på spørsmål 1 kan bli høyere enn spørsmål 2 siden man kan stemme på flere av alternativene. Alt i alt ganske forvirrende, men altså "working as intended" ifølge Invision. Dette innlegget burde fått tittelen "historiens beste BP innlegg" . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.