Ibiza Startet 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2007 Hei, eg er ny på dette fantastiske forum. Har nettopp kjøpt ein Ibiza 19 Touring med F 115 Yamaha. Har nokon synspunkt på denne kombinasjonen av båt og motor? Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 (redigert) Vil bare ønske deg velkommen hit! Båt og motor har jeg ingen formening om, utenom at det høres ut til å gå "styggfort" Har selv (snart på vannet) en gammel mahognyseiler fra 1911 så fart er ikke helt min greie, men det er det mange av her på forumet så meninger vil nok strømme inn snart! Gratulerer med ny båt, og ha en riktig god båtsommer!!! Redigert 21.Mai.2007 av vikers (see edit history) Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
bluesea Svart 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 Gratulerer med ny båt og velkommen til ett kjempebra forum for alt som har med båt å gjøre. Her tror jeg man kan stille absolutt alle spørsmål som måtte ha noe med sjø å gjøre (og en masse annet) og alltid kunne få svar. VELKOMMEN Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 Gratulerer med båt, og velkommen hit til forumet. Morsom båtpakke du har. Og om du mot formodning skulle trenge teknisk bistand med motoren en gang om mange år, har du mange her som kommer til å fortelle deg at Yamaha ikke kan gå i stykker. Altså er det bare du som innbiller deg at det er noe galt. Ikke vær redd for å spørre, det er det man lærer av. Og om man ikke lærer av sine feil, er det heller ingen vits i å gjøre dem. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
bjorngb Svart 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 Gratulere med racerbåten og velkommen til BP (forkortelse for Båtplassen - bruk det, så høres du ut som en pro fra dag 1 ;-) ). Det er mye god info å få her og jeg oppfordrer deg til å ta en kikk i emneoversikten som ligger øverst til høyre på BP Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 Velkommen til forumet og gratulerer med ny båt ! Jeg er også et novise-medlem ( 2007), har så langt hatt meget god nytte av all ekspertise som dette nettsted representerer. Det er godt å ha et orakel å henvende seg til når en lurer på noe eller står fast. Lykke til . Sitér dette innlegget Link to post
omorv Svart 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 Velkommen til forumet Båten var fantastisk flott, gleder meg til å se (og prøve) den på sjøen. Kanskje allerede på Engesund på søndag? Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 Gratulerer med hyggelig båt, ser veldig bra ut med teak. Sikkert bra motorkombinasjon, drar vel oppunder 40knuter tenker jeg..? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.