Jump to content

Ny på Båtplassen

Ibiza

Recommended Posts

Vil bare ønske deg velkommen hit! :flag:

Båt og motor har jeg ingen formening om, utenom at det høres ut til å gå "styggfort" :lol:

Har selv (snart på vannet) en gammel mahognyseiler fra 1911 så fart er ikke helt min greie, men det er det mange av her på forumet så meninger vil nok strømme inn snart!

Gratulerer med ny båt, og ha en riktig god båtsommer!!! :sailing:

Redigert av vikers (see edit history)

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

:cheers: Gratulerer med ny båt og velkommen til ett kjempebra forum for alt som har med båt å gjøre. Her tror jeg man kan stille absolutt alle spørsmål som måtte ha noe med sjø å gjøre (og en masse annet) og alltid kunne få svar.

VELKOMMEN

Gratulerer med båt, og velkommen hit til forumet.

Morsom båtpakke du har. Og om du mot formodning skulle trenge teknisk bistand med motoren en gang om mange år, har du mange her som kommer til å fortelle deg at Yamaha ikke kan gå i stykker. Altså er det bare du som innbiller deg at det er noe galt.

:wink:

Ikke vær redd for å spørre, det er det man lærer av. Og om man ikke lærer av sine feil, er det heller ingen vits i å gjøre dem.

baatplassen.no

Din kommunistiske hjemmehavn på nettet!

Gratulere med racerbåten og velkommen til BP (forkortelse for Båtplassen - bruk det, så høres du ut som en pro fra dag 1 ;-) ). Det er mye god info å få her og jeg oppfordrer deg til å ta en kikk i emneoversikten som ligger øverst til høyre på BP

Velkommen til forumet og gratulerer med ny båt !

Jeg er også et novise-medlem ( 2007), har så langt hatt meget god nytte av all ekspertise som dette nettsted representerer.

Det er godt å ha et orakel å henvende seg til når en lurer på noe eller står fast.

Lykke til .

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...