Espen C Startet 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2007 Jeg skal montere ny Flojet pentrypumpe og lurer på om det har noe å si at den blir montert et par tre meter i fra tanken da jeg har lyst til å ha den nærme vasken? Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 21.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 Hei jeg har denne ca tre meter fra tanken og pumpen på en stigning på halvmeter høyde forskjell tank.Ikke noe problem hos meg bra tryck osv. MvhBJørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Espen C Svart 21.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2007 Hvilken ende er pumpehuset? det står at pumpehuset skal monteres ned? Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 22.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2007 Har montert et par stykker , og dem har stått fra 1 m til 2,5 m fra tank og ca 1-2 m fra pumpe til vask . Begge har blitt montert på ei plate med skruene rett ned . I båten jeg har nå er den montert ca 1 m fra tank og da er det ca 2.5-3 m til vask . Og har bra trykk , itno å klage på ......... Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Ask Svart 22.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2007 Enden med slangestussane skal vera nederst. Åsaken er at dersom pumpa får ein lekkasje så skal det ikkje koma inn i motoren. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.