jandrea Svart 25.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2007 Jeg hilser alltid. Da jeg flyttet inn i nytt nabolag begynte jeg å hilse på alle som bor der. Nå, etter tre år har alle begynt å hilse tilbake. Fikk noen rare blikk til å begynne med men nå går det bra. Så det nytter å være hyggelig. Jeg skal fortsette å hilse på de jeg møter på sjøen. Og hvis alle som frekventerer dette forumet gjør det samme, vil ale begynne å hilse på hverandre etterhvert. Det vil nok ta litt tid. Men vi som seiler har jo god tid. Turen blir til underveis. Ha en fin dag. Jon Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
roaldbj Svart 25.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2007 jandrea, du ser MMSI nr mitt i avataren - så når du ser meg når du er på vei utover fjorden får du gi et oppkall, så hilser jeg tilbake. Jeg er aldri redd for å fremheve at jeg har lært masse av seilere. I allminnelighet synes jeg de som seiler hvor jeg ofte ferdes er flike til planlegging og vurdering av værobservasjoner. Det var etter at jeg kom i kontakt med seilere at jeg begynte å interessere meg for Navtex og værmelding fra German Weather Service. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.