Karma Startet 22.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2007 Klarte ved et uhell å knekke hurtig koblings sokkelen på min ap 100 enhet. ( Sokkel:J13 Remote control) Har forsøkt å ringe div. autopilot leverandører uten hell AP 100 Autopiloten er forlengst gått ut på dato. Har noen tips på hvor jeg kan skaffe ny koblings sokkel? Dersom noen har en defekt AP100 er jeg meget interessert. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 22.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2007 Jeg har samme autopilot selv og er meget godt fornøyd med denne Måtte skifte rorindikator for 2 år siden og handlet da deler fra Vico, på Karmøy. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 22.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2007 (redigert) Disse enhetene selges ofte på eBay for en rimelig penge. Redigert 22.Mai.2007 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 22.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2007 eller at du selger din ødelagte som deler til oss andre, har samme selv vil gjerne ha en i reserve!!! Ville prøvd ebay! her er det jevnlig ap100 for salg. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 22.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2007 AP 100 er slett ikke utgått på dato! Du får den reparert på et elektronikkverksted som setter ny plugg i både i boksen og på ledningen. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.