Jump to content

Antisklimiddel på spray ?

lano2

Recommended Posts

En stripe antisklitape ytterst på hvert trinn, pent avrundet i endene, vil da vel se helt greit ut? Nesten som originalt... Og lett å fjerne igjen om det ikke blir så vellykket.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Skjønner godt at bikkja har problemer med den der ja! Selv har jeg bare ett trinn, men bikkja er likevel skeptisk til å gå ut og inn via denne. Særlig ned, opp går som regel greit. Mulig en stripe eller to til på hvert trinn hjelper litt, men bratt og høyt er det uansett da. Så her må det nok intens trening til...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Vurdert katapult opp og et spark ned? Hva med å trene den opp til å bli en ren dekkshund med hundehus på dekket?

Så noe litt mer serriøst. Kanskje legge teppe i trappa di? Denne kan du jo feste med dobbelsidig tape som er enkelt å få vekk etterpå.

• 2 uker senere...
En løsning er jo å installere 12v rulletrapp.... Joerg dette krever vel litt strøm ? :confused:

.. så den først nå

Men man kan jo bruke kilereimen og motorkraft også, ikke sant.

Eller, hvis det kanskje finnes noen av besetningen som har behov for mosjon, en sveiv ! :yesnod:

Det er aktivt strømsparing !

:seeya:

Jørg

Redigert av Joerg Becker (see edit history)

=>  Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja".

=> Leser Du også på Båtplassens MARKED ?
=> Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv.

...mener å ha hørt om en spray som fikser dette.... :confused:

Helt useriøst:

På et hotell i fjellheimen jeg/vi besøkte i vinter var det en person som tok middagslur ved svømmebassenget (inne) og snorket slik at andre ikke kunne oppholde seg uten hørselvern. En såkalt liten djevel fôr i meg og fortalte at en måte å muligens få slutt på dette var å hente den sprayboksen med klister (for ski) som var innkjøpt og spraye vedkommende godt under fotsålene.

Min gode side forkastet forslaget etter litt intern drøftelse så hvordan dette ville virket vet jeg ikke. Mistenker det hadde vært en morsom opplevelse. Mulig det er klister på sprayboks lano2 sikter til ? :wink:

Redigert av Messy (see edit history)

Det går en hårfin grense mellom etikk og seigpining.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...